Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Scandia, eligibil ca Superbrand FMCG

Autor: Ilie Stoianmarți, 17 septembrie, 2013

Brandurile romanesti reprezinta 25% din totalul brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand in 2013, in grupul acestora sectorul FMCG fiind reprezentat de Borsec (Romaqua Grup), Bunatati de la Bunica (Orkla Foods), Napolact (Friesland Campina), Scandia Sibiu, Timisoreana si Ursus (SAB Miller).

Superbrands Romania a anuntat incheierea fazei de jurizare si de cercetare de piata, ca prima etapa in editia pentru 2013. Astfel, aproximativ 300 de branduri din 52 de categorii de produse si servicii s-au calificat pentru statutul de Superbrand in Romania, in cadrul editiei a 6-a a programului Superbrands, noteaza Magazinul Progresiv.

Cercetarea de piata a fost realizata online de catre compania IPSOS pe un  esantion de 1500 de consumatori romani cu varste cuprinse intre 18 si 54 de ani, reprezentativ la nivel urban. Conform studiului citat, mai mult de jumatate (55%) dintre consumatori sustin ca, atunci cand au posibilitatea, aleg marcile romanesti in defavoarea celor straine, iar 60% dintre consumatori considera ca sprijina economia locala atunci cand cumpara marci autohtone. In plus, marcile romanesti de top sunt vazute ca fiind branduri ce ofera un raport corect calitate-pret de catre 41% dintre consumatori, iar 30% considera ca acestea au un design si o prezentare atragatoare.

Cu toate acestea, in grupul celor 15 branduri lider in Superbrands Romania 2013, sectorul FMCG este reprezentat doar de branduri internationale : Pampers, Ariel, Gillette, Dr.Oetker si Nivea. Acestea activeaza pe piata romaneasca de foarte multi ani si sunt lideri pe categorii mari din FMCG. „Grupul celor 15 branduri considerate anul acesta de romani ca fiind Superbrands este  dominat de branduri germane cu o reputatie excelenta,  branduri aspirationale pentru consumatorii romani, modele de consecventa, de inalta calitate si de incredere transmisa consumatorului, Mercedes- Benz, BMW si Dr Oetker mentinandu-se in grupul brandurilor lider ca si in editiile trecute. Procter & Gamble este compania care propulseaza anul acesta trei branduri in grupul liderilor Superbrands: Pampers, Ariel si Gilette”, se arata in comunicatul Superbrands. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...