Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Scandia food lanseaza o noua gama de produse dedicata exclusiv barbatilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Revista Piata, Scandia Food a lansat Rancho, brandul de produse gata preparate destinat, in exclusivitate, barbatilor si dezvoltat in colaborare cu Brand Tailors.

Gama este o premiera pentru piata produselor tip ready meals din Romania si tinteste cu precizie in directia satisfacerii nevoilor de consum specifice barbatilor – satietate, continut ridicat de carne, gust intens si picant – atat din punct de vedere al tipologiei produselor, cat, mai ales, al imaginii atribuite acestora.

Linia cuprinde sase sortimente de produse: fasole cu carne de porc si ardei iute, carne de porc cu ardei iute, carne de porc presata, pate de porc cu ardei iute, pate de porc cu piper, tocana de porc cu ardei iute.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...