Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Scandia Food va participa cu stand la Meat & Milk 2014

Autor: Meat MIlkmiercuri, 21 mai, 2014

Compania Scandia Food va participa în calitate de Partener la cea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care se va desfășura la Hotel Hilton din Sibiu în zilele de 11 și 12 iunie, sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”.

 

Prezența prestigioasei companii sibiene se va concretiza prin participarea cu stand propriu în cadrul secțiunii Business to Consummer-B2B, organizată cu ocazia lansării campaniei ”Hrănește-te cuMINTE, alege CALITATEA”. Cu această ocazie, consumatorii care vor vizita standul firmei din Sibiu vor putea degusta cele mai noi produse Scandia Food.

 

Scandia Sibiu, brandul care a pastrat vie tradiția culinară românească, împlinește venerabila vârstă de 90 de ani. Scandia Sibiu sărbătorește anul acesta 9 decenii de tradiție, inovație și calitate alături de consumatori, pe care îi cinstește cu surprize dichisite: Ambalaje aniversare, ediții limitate și povești din lumea conacului,  locul de geneză al rețetelor Scandia Sibiu, rețete inspirate din arta culinară a vremurilor de demult.

 

Unul dintre cele mai longevive branduri românești, Scandia Sibiu s-a remarcat încă de la înființare datorită tehnologiilor performante folosite, produselor de cea mai bună calitate și bunei desfaceri a acestora. Pilonii care au consacrat fabrica lui Josef Theil  în 1922 sunt respectați cu sfințenie și în prezent. Așadar rețetele unice, savoarea gustului, ingredientele de cea mai bună calitate, la care se adaugă ambalajul elegant și portofoliul variat de produse, sunt atribute care se regăsesc și astăzi în ADN-ul brandului Scandia Sibiu.

 

„Suntem mândri să menținem vie moștenirea culinară a  anilor 20.  Pasiunea, grija pentru consumator și atenția pentru lucrul bine făcut, sunt valorile care stau la temelia Scandiei Sibiu și pe care le pastram și astăzi, după 90 de ani, cu sfințenie.”- Alexandra Bucur, Marketing Manager.

 

Tot la ceas aniversar am pregătit o altă surpriză, care îi așteaptă pe consumatori pe rafturile magazinelor, două produse clasice ale bucătăriei coborâte din cartea de bucate a conacului cu dichis, Terina de mistreț și Terina de cerb.

 

„De 90 de ani scriem istorie și în tot acest timp am reușit să respectăm arta culinară a vremurilor de demult. Le mulțumim în primul rând consumatorilor noștri, pentru că împreună cu ei scriem povestea unei mărci românești recunoscută în toată țara și peste hotare!”- Andrei Ursulescu, Director General Scandia Sibiu.

 

Legatura cu consumatorii a fost timp de 9 decenii și este în continuare o prioritate pentru Scandia Sibiu, iar prezentul moment aniversar marchează și lansarea paginii de Facebook http://www.facebook.com/ScandiaSibiu. Aceasta spune poveștile din lumea conacului cu dichis, în care arta culinară a vremurilor de demult traiește și astazi prin rețetele pastrate cu grijă. Prin ea, marca își propune să devină un partener de încredere al conversației despre bucătăria românească și valorile sale transmise din generație în generație, precum și să pună bazele unei comunități online.

SC Scandia Food SRL

Adresa: Judet Sibiu,
Str. Podului nr. 133.
Tel: +4 0269 208600
Fax: +4 0269 208610

Telefonul Consumatorului:
08008 10 20 30 (apel gratuit)

E-mail: scandia@scandia.ro

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...