Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Scandia se va lansa in productia de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Intr-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, Andrei Ursulescu, Director General al companiei Scandia Foods afirma ca intentioneaza sa treaca la productia de mezeluri.

Raspunzand intrebarilor, Andrei Ursulescu a mai adaugat:

Anul acesta am aniversat 90 de ani de existenta a brandului Scandia Sibiu. Pana acum, avem o crestere de 12% a volumelor. Pentru intregul an, ne mentinem prognoza de majorare a vanzarilor cu un ritm in jurul a 10%, comparativ cu 2011. Practic, revenim pe crestere, pentru ca anul trecut am inregistrat o scadere mica a cifrei de afaceri. Intrarea pe noi categorii si dezvoltarea exporturilor sunt principalii factori care contribuie la aceasta performanta.

In prezent avem o cota de 60% pe piata pate-urilor de carne. Cu brandurile noastre (Scandia Sibiu si Bucegi) avem 52%-55% din piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboram. Producem circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

Referitor la productia de mezeluri, Ursulescu a precizat: Ne uitam la o categorie noua, foarte apropiata de cea pe care activam acum: mezelurile. Cel care a construit fabrica Scandia Sibiu era de profesie mezelar, asadar noi, prin traditie, suntem legati de acest segment de piata. Reprofilarea pe conserve s-a realizat inainte de ‘90, cand s-a decis si orientarea intregii productii catre export.

Piata mezelurilor este competitiva, dar foarte mare: vorbim de o valoare a vanzarilor totale de circa 800 mil. euro pe an. Avem si capacitatile de productie necesare, pentru ca noua fabrica a fost gandita si dimensionata pentru investitia in intrarea pe piata mezelurilor.

Lansarea ar putea fi la inceputul anului viitor. Deja vindem mezeluri in Sibiu, in cele doua magazine proprii, si distribuim produsele si in cateva retele de retail din Bucuresti. Sunt produse comercializate sub brandul Scandia Sibiu, de o calitate superioara, pozitionate pe segmentul premium.

Piata irlandeza de carne de vita, sub amenintarea Brexit-ului
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Prezent la Consiliul Miniștrilor Agriculturii de la Bruxelles, și referindu-se la Brexit, Michael Creed, ministrul irlandez al Agriculturii, a spus:   "Reuniunea Consiliului miniștrilor agriculturii a fost o oportunitate importantă pentru a sublinia Consiliului, Comisiei și colegilor mei miniștrii impactul unui Brexit fără...

Tetra Pak a lansat ambalajele aseptice cubice, pentru lactate
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Tetra Pak a lansat pachetul Tetra Classic Aseptic 65ml Cube, pentru produse lactate, sucuri, înghețată și alimente lichide.   Dimensiunile ambalajului au fost proiectate astfel încât să permită ca șase pachete să formeze un cub, pentru a optimiza utilizarea spațiului în distribuție și depozitare.   "Pachetul...

Scandia se va lansa in productia de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Intr-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, Andrei Ursulescu, Director General al companiei Scandia Foods afirma ca intentioneaza sa treaca la productia de mezeluri. Raspunzand intrebarilor, Andrei Ursulescu a mai adaugat:
Anul acesta am aniversat 90 de ani de existenta a brandului Scandia Sibiu. Pana acum, avem o crestere de 12% a volumelor. Pentru intregul an, ne mentinem prognoza de majorare a vanzarilor cu un ritm in jurul a 10%, comparativ cu 2011. Practic, revenim pe crestere, pentru ca anul trecut am inregistrat o scadere mica a cifrei de afaceri. Intrarea pe noi categorii si dezvoltarea exporturilor sunt principalii factori care contribuie la aceasta performanta. In prezent, avem o cota de 60% pe piata pateurilor de carne. Cu brandurile noastre (Scandia Sibiu si Bucegi) avem 52%-55% din piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboram. Producem circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

Referitor la productia de mezeluri, Ursulescu a precizat: Ne uitam la o categorie noua, foarte apropiata de cea pe care activam acum: mezelurile. Cel care a construit fabrica Scandia Sibiu era de profesie mezelar, asadar noi, prin traditie, suntem legati de acest segment de piata. Reprofilarea pe conserve s-a realizat inainte de ‘90, cand s-a decis si orientarea intregii productii catre export. Piata mezelurilor este competitiva, dar foarte mare: vorbim de o valoare a vanzarilor totale de circa 800 mil. euro pe an. Avem si capacitatile de productie necesare, pentru ca noua fabrica a fost gandita si dimensionata pentru investitia in intrarea pe piata mezelurilor. Lansarea ar putea fi la inceputul anului viitor. Deja vindem mezeluri in Sibiu, in cele doua magazine proprii, si distribuim produsele si in cateva retele de retail din Bucuresti. Sunt produse comercializate sub brandul Scandia Sibiu, de o calitate superioara, pozitionate pe segmentul premium.

Cârnații afumați și fierți de la „Fomică?”, într-un NOU ambalaj practic
Autor: meatmilk  /   joi, 21 martie 2019

(Comunicat) Cârnații de pui afumați și fierți marca „Fomică?”, brandul de preparate și semipreparate românești care se remarcă prin faptul că sunt fără aditivi, fără coloranți, fără conservanți, pot fi găsiți într-un nou ambalaj practic, care conține patru bucăți de cârnați vidați în atmosferă...

Rata de absorbție a fondurilor europene pentru agricultură: 36,2% față de2016
Autor: meatmilk  /   joi, 21 martie 2019

(Comunicat MADR) România acordă o atenție deosebită stimulării investițiilor și atragerii de fonduri europene pentru agricultură.   Beneficiarii acestor plăți sunt fermierii, procesatorii, antreprenorii și autoritățile publice locale din România, care și-au luat angajamentul de a realiza proiecte ambițioase, cu impact...

C.E.: Centrele urbane și inovația din Industria alimentară
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

La finalul anului trecut, Comisia Europeană a finalizat un foarte interesant studiu care a vizat impactul pe care îl au marile centre urbane asupra inovațiilor din industria alimentară (”Food in cities: study on innovation for a sustainable and healthy production, delivery, and consumption of food in cities”, Autori: Anja De Cunto, Cinzia...

Piata irlandeza de carne de vita, sub amenintarea Brexit-ului
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Prezent la Consiliul Miniștrilor Agriculturii de la Bruxelles, și referindu-se la Brexit, Michael Creed, ministrul irlandez al Agriculturii, a spus:   "Reuniunea Consiliului miniștrilor agriculturii a fost o oportunitate importantă pentru a sublinia Consiliului, Comisiei și colegilor mei miniștrii impactul unui Brexit fără...

Tetra Pak a lansat ambalajele aseptice cubice, pentru lactate
Autor: Nora Marin  /   joi, 21 martie 2019

Tetra Pak a lansat pachetul Tetra Classic Aseptic 65ml Cube, pentru produse lactate, sucuri, înghețată și alimente lichide.   Dimensiunile ambalajului au fost proiectate astfel încât să permită ca șase pachete să formeze un cub, pentru a optimiza utilizarea spațiului în distribuție și depozitare.   "Pachetul...