Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Scandia se va lansa in productia de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Intr-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, Andrei Ursulescu, Director General al companiei Scandia Foods afirma ca intentioneaza sa treaca la productia de mezeluri.

Raspunzand intrebarilor, Andrei Ursulescu a mai adaugat:

Anul acesta am aniversat 90 de ani de existenta a brandului Scandia Sibiu. Pana acum, avem o crestere de 12% a volumelor. Pentru intregul an, ne mentinem prognoza de majorare a vanzarilor cu un ritm in jurul a 10%, comparativ cu 2011. Practic, revenim pe crestere, pentru ca anul trecut am inregistrat o scadere mica a cifrei de afaceri. Intrarea pe noi categorii si dezvoltarea exporturilor sunt principalii factori care contribuie la aceasta performanta.

In prezent avem o cota de 60% pe piata pate-urilor de carne. Cu brandurile noastre (Scandia Sibiu si Bucegi) avem 52%-55% din piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboram. Producem circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

Referitor la productia de mezeluri, Ursulescu a precizat: Ne uitam la o categorie noua, foarte apropiata de cea pe care activam acum: mezelurile. Cel care a construit fabrica Scandia Sibiu era de profesie mezelar, asadar noi, prin traditie, suntem legati de acest segment de piata. Reprofilarea pe conserve s-a realizat inainte de ‘90, cand s-a decis si orientarea intregii productii catre export.

Piata mezelurilor este competitiva, dar foarte mare: vorbim de o valoare a vanzarilor totale de circa 800 mil. euro pe an. Avem si capacitatile de productie necesare, pentru ca noua fabrica a fost gandita si dimensionata pentru investitia in intrarea pe piata mezelurilor.

Lansarea ar putea fi la inceputul anului viitor. Deja vindem mezeluri in Sibiu, in cele doua magazine proprii, si distribuim produsele si in cateva retele de retail din Bucuresti. Sunt produse comercializate sub brandul Scandia Sibiu, de o calitate superioara, pozitionate pe segmentul premium.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Scandia se va lansa in productia de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Intr-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, Andrei Ursulescu, Director General al companiei Scandia Foods afirma ca intentioneaza sa treaca la productia de mezeluri. Raspunzand intrebarilor, Andrei Ursulescu a mai adaugat:
Anul acesta am aniversat 90 de ani de existenta a brandului Scandia Sibiu. Pana acum, avem o crestere de 12% a volumelor. Pentru intregul an, ne mentinem prognoza de majorare a vanzarilor cu un ritm in jurul a 10%, comparativ cu 2011. Practic, revenim pe crestere, pentru ca anul trecut am inregistrat o scadere mica a cifrei de afaceri. Intrarea pe noi categorii si dezvoltarea exporturilor sunt principalii factori care contribuie la aceasta performanta. In prezent, avem o cota de 60% pe piata pateurilor de carne. Cu brandurile noastre (Scandia Sibiu si Bucegi) avem 52%-55% din piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboram. Producem circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

Referitor la productia de mezeluri, Ursulescu a precizat: Ne uitam la o categorie noua, foarte apropiata de cea pe care activam acum: mezelurile. Cel care a construit fabrica Scandia Sibiu era de profesie mezelar, asadar noi, prin traditie, suntem legati de acest segment de piata. Reprofilarea pe conserve s-a realizat inainte de ‘90, cand s-a decis si orientarea intregii productii catre export. Piata mezelurilor este competitiva, dar foarte mare: vorbim de o valoare a vanzarilor totale de circa 800 mil. euro pe an. Avem si capacitatile de productie necesare, pentru ca noua fabrica a fost gandita si dimensionata pentru investitia in intrarea pe piata mezelurilor. Lansarea ar putea fi la inceputul anului viitor. Deja vindem mezeluri in Sibiu, in cele doua magazine proprii, si distribuim produsele si in cateva retele de retail din Bucuresti. Sunt produse comercializate sub brandul Scandia Sibiu, de o calitate superioara, pozitionate pe segmentul premium.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...