Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Scandia se va lansa in productia de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Intr-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, Andrei Ursulescu, Director General al companiei Scandia Foods afirma ca intentioneaza sa treaca la productia de mezeluri.

Raspunzand intrebarilor, Andrei Ursulescu a mai adaugat:

Anul acesta am aniversat 90 de ani de existenta a brandului Scandia Sibiu. Pana acum, avem o crestere de 12% a volumelor. Pentru intregul an, ne mentinem prognoza de majorare a vanzarilor cu un ritm in jurul a 10%, comparativ cu 2011. Practic, revenim pe crestere, pentru ca anul trecut am inregistrat o scadere mica a cifrei de afaceri. Intrarea pe noi categorii si dezvoltarea exporturilor sunt principalii factori care contribuie la aceasta performanta.

In prezent avem o cota de 60% pe piata pate-urilor de carne. Cu brandurile noastre (Scandia Sibiu si Bucegi) avem 52%-55% din piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboram. Producem circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

Referitor la productia de mezeluri, Ursulescu a precizat: Ne uitam la o categorie noua, foarte apropiata de cea pe care activam acum: mezelurile. Cel care a construit fabrica Scandia Sibiu era de profesie mezelar, asadar noi, prin traditie, suntem legati de acest segment de piata. Reprofilarea pe conserve s-a realizat inainte de ‘90, cand s-a decis si orientarea intregii productii catre export.

Piata mezelurilor este competitiva, dar foarte mare: vorbim de o valoare a vanzarilor totale de circa 800 mil. euro pe an. Avem si capacitatile de productie necesare, pentru ca noua fabrica a fost gandita si dimensionata pentru investitia in intrarea pe piata mezelurilor.

Lansarea ar putea fi la inceputul anului viitor. Deja vindem mezeluri in Sibiu, in cele doua magazine proprii, si distribuim produsele si in cateva retele de retail din Bucuresti. Sunt produse comercializate sub brandul Scandia Sibiu, de o calitate superioara, pozitionate pe segmentul premium.

Efectele dietei cu peleți asupra performanței păsărilor de curte
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 18 septembrie 2019

Prelucrarea furajelor în pelete uniforme și durabile oferă beneficii semnificative, iar densitatea în vrac crescută, reduce segregarea și praful de alimentare, reducând astfel pierderile. Eficiența de conversie a furajelor este mult îmbunătățită, în nutriția puilor, deoarece duce la scăderea deversărilor de furaje în timpul...

Top-ul vizibilității mărcilor de carne în on-line, în luna august 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 16 septembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna august 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

Scandia se va lansa in productia de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Intr-un interviu acordat revistei Magazin Progresiv, Andrei Ursulescu, Director General al companiei Scandia Foods afirma ca intentioneaza sa treaca la productia de mezeluri. Raspunzand intrebarilor, Andrei Ursulescu a mai adaugat:
Anul acesta am aniversat 90 de ani de existenta a brandului Scandia Sibiu. Pana acum, avem o crestere de 12% a volumelor. Pentru intregul an, ne mentinem prognoza de majorare a vanzarilor cu un ritm in jurul a 10%, comparativ cu 2011. Practic, revenim pe crestere, pentru ca anul trecut am inregistrat o scadere mica a cifrei de afaceri. Intrarea pe noi categorii si dezvoltarea exporturilor sunt principalii factori care contribuie la aceasta performanta. In prezent, avem o cota de 60% pe piata pateurilor de carne. Cu brandurile noastre (Scandia Sibiu si Bucegi) avem 52%-55% din piata, iar restul este asigurat de marcile proprii ale retailerilor cu care colaboram. Producem circa 80% din produsele marci proprii ale retelelor internationale de magazine.

Referitor la productia de mezeluri, Ursulescu a precizat: Ne uitam la o categorie noua, foarte apropiata de cea pe care activam acum: mezelurile. Cel care a construit fabrica Scandia Sibiu era de profesie mezelar, asadar noi, prin traditie, suntem legati de acest segment de piata. Reprofilarea pe conserve s-a realizat inainte de ‘90, cand s-a decis si orientarea intregii productii catre export. Piata mezelurilor este competitiva, dar foarte mare: vorbim de o valoare a vanzarilor totale de circa 800 mil. euro pe an. Avem si capacitatile de productie necesare, pentru ca noua fabrica a fost gandita si dimensionata pentru investitia in intrarea pe piata mezelurilor. Lansarea ar putea fi la inceputul anului viitor. Deja vindem mezeluri in Sibiu, in cele doua magazine proprii, si distribuim produsele si in cateva retele de retail din Bucuresti. Sunt produse comercializate sub brandul Scandia Sibiu, de o calitate superioara, pozitionate pe segmentul premium.

Evoluția pieței europene a produselor din carne și a lactatelor în viitorul deceniu
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 18 septembrie 2019

Dacă în trecut v-am prezentat previziunile Comisiei Europene referitoare la evoluția producției de lapte-materie primă și a cărnii de vită, pentru următorul deceniu, acum vă supunem atenției prognoza referitoare la evoluția consumului produselor din carne și a modificărilor care vor surveni în structura producției europene de...

De la 1 ianuarie 2021, noi reguli pe lanțul de aprovizionare cu produse agro-alimentare
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 septembrie 2019

(Comunicat) Ca urmare a evoluției de pe piața europeană agro-alimentară, Comisia Europeană va adopta măsuri de introducere a unei transparențe sporite, prin raportarea îmbunătățită a prețurilor de-a lungul lanț de aprovizionare cu alimente.   După interzicerea practicilor comerciale neloiale și îmbunătățirea...

În octombrie, târgul Anuga va găzdui conferința internațională iFood 2019
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 18 septembrie 2019

(Comunicat) Cel mai mare târg mondial dedicat Industriei alimentare, Anuga 2019, care se va desfășura la MesseKoln în perioada 5-9 octombrie, va găzdui lucrările Conferinței iFood 2019, care va avea loc in ziua de 7 octombrie.   iFood 2019   Producția globală de produse alimentare este în continuă schimbare:...

Efectele dietei cu peleți asupra performanței păsărilor de curte
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 18 septembrie 2019

Prelucrarea furajelor în pelete uniforme și durabile oferă beneficii semnificative, iar densitatea în vrac crescută, reduce segregarea și praful de alimentare, reducând astfel pierderile. Eficiența de conversie a furajelor este mult îmbunătățită, în nutriția puilor, deoarece duce la scăderea deversărilor de furaje în timpul...

Top-ul vizibilității mărcilor de carne în on-line, în luna august 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 16 septembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna august 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...