Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Schimbare în conducerea KolnMesse

Autor: meatmilkvineri, 25 mai, 2018

(Comunicat) Anne Schumacher (37) a devenit noul Vicepreședinte responsabil cu domeniul de expertiză al Koelnmesse în domeniul alimentației și alimentelor. În noua sa funcție, doamna Schumacher va fi responsabilă pentru târgurile Anuga, ISM, Eu’Vend & coffeena, Veganfach, Anuga FoodTec și ProSweets Köln, din cadrul portofoliului de evenimente Köln din Koelnmesse.

 

Ea va fi, de asemenea, responsabilă pentru strategia și comunicarea globală a întregului segment Koelnmesse „Competența globală în alimentație și alimente Tec”, inclusiv târgurile respective care se desfășoară în afara Germaniei.

 

„Domnișoara Anne Schumacher se distinge prin experiența sa vastă de leadership și prin know-how-ul specializat. Vom colabora cu ea pentru a dezvolta în continuare rețeaua globală a târgurilor noastre lider, în Germania și în străinătate „, afirmă Gerald Böse, Președintele și Directorul Executiv al companiei KolnMesse.

 

Anne Schumacher a ocupat cel mai recent o poziție de conducere la organizatorul internațional de târguri UBM EMEA-Amsterdam. Acolo a adunat o vastă experiență în sectorul târgurilor și evenimentelor.

 

Segmentul de produse alimentare este unul dintre cele cinci segmente de gestionare a comerțului echitabil din KolnMesse. Anne Schumacher în înlocuiește pe Dietmar Eiden, care a condus acest segment din 2012 și a părăsit Grupul la începutul anului 2018, la propria sa solicitare, pentru a face față unor noi provocări profesionale. Comitetul Executiv al Koelnmesse îi dorește Annei Schumacher succes în noua sa funcție.

Belgia a interzis sacrificările halal și kosher în Flandra
Autor: Nora Marin  /   marți, 8 ianuarie 2019

Parlamentul Belgiei a lansat o campanie publică pentru a informa companiile despre noi metode de sacrificare a animalelor, după interzicerea metodelor halal și kosher, în regiunea Flandra.   Continuând în luna ianuarie, campania va implica publicarea de anunțuri în mai multe publicații belgiene, precum și intensificarea...

Lidl UK anunță un parteneriat cu Müller
Autor: Mircea Demeter  /   marți, 8 ianuarie 2019

Lidl UK a anunțat că a lansat un parteneriat pentru lactate Grassroots, împreună cu Müller Milk & Ingredients, gest care marchează cea mai recentă dezvoltare a activității, pentru a asigura un lanț de aprovizionare durabilă pentru produse lactate.   Parteneriatul urmează angajamentul lui Lidl de anul trecut, de a oferi...