Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Se lansează Monitorul Prețurilor!

Autor: meatmilkjoi, 24 noiembrie, 2016

Consiliul Concurenţei va lansa pe 24 noiembrie Monitorul Preţurilor. Platforma online unde vor putea fi aflate preţurile produselor de bază comercializate de cei mai mari retaileri din industria alimentară va fi disponibilă pentru toţi clienţii interesaţi.

 

Pentru evenimentul de lansare, au fost invitaţi reprezentanţi ai Parlamentului României, precum şi ai companiilor implicate în derularea proiectului. Din acest proiect fac parte toţi marii retaileri alimentari, în afară de Lidl, care afişează aceste informaţii pe propriul site.

 

Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliul Concurenţei, a declarat că, prin  Monitorul Prețurilor,  intenţionează să introducă un program transparent de monitorizare a preţurilor la marile lanţuri de retail.

 

Întrebat dacă retailerii vor fi dispuşi să colaboreze, şeful CC a afirmat că deja au fost făcute primele demersuri, iar unele companii se arată mai receptive, altele mai puţin. Chiriţoiu a precizat că nu va fi afectată politica de confidenţialitate a companiilor.

„Nu ne interesează preţuri de achiziţie, marje, discounturi”, a spus acesta, completând că din moment ce consumatorul oricum poate consulta preţul la raft, nu există niciun motiv să nu îl afle şi de pe Internet.

Profi a deschis magazinul cu numărul 1000
Autor: Mircea Demeter  /   marți, 4 iunie 2019

Potrivit European Supermarket Magazine, lantul de retail Profi a devenit primul retailer din România care a deschis 1.000 de magazine.   Dintre acestea, retailerul a administrează circa 500 de magazine în orașe medii, orașe mici și sate din România și este unul dintre lanțurile cu amănuntul cu cea mai rapidă creștere din...

Studiu: Neuromarketingul și comunicarea cu consumatorii
Autor: meatmilk  /   miercuri, 22 mai 2019

(Comunicat) Mullen şi iSense Solutions au realizat un nou studiu sub umbrela Bold by Lowe Group, în care au analizat aportul pe care îl are calitatea execuției în comunicarea cu consumatorii. Au făcut această analiză printr-o cercetare care a îmbinat instrumentele clasice de research cu tehnici inovatoare, precum eye-tracking, EEG şi...