Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sectorul internațional al alimentelor congelate se întrunește în Köln

Autor: Meat MIlkluni, 30 septembrie, 2013

Anuga Frozen Food este platforma de afaceri concentrată pentru sectorul alimentelor congelate la Anuga , cel mai important târg din lume pentru industria alimentară și a băuturilor , care se va desfășura în perioada 5-9 octombrie 2013 în Köln . În halele 4.1 și 4.2 , 502 de expozanți din aproximativ 50 de țări își vor prezenta gama largă de produse pe o suprafață expozițională de 27.500 m² . Printre companiile expozante se numără Ablig Feinfrost , Agrarfrost , Ambach , Aviko , Crops , D’ Arta , Darégal , Erlenbacher Backwaren , Fresystem , Gunnar Dafgard , Hasa , Lamb Weston , Lutosa , Mydibel , Oerlemans , Pfalzgraf , Pickenpack , Pinguin , Salomon , Salud Foodgroup , Scelta Mushrooms , Schne -frost , Surgital și Wernsing . Aproximativ 170 de companii din Germania își vor afișa gama de produse congelate. Mai mult decât atât, produse atractive alimentare congelate vor fi de asemenea expuse la celelalte show-uri Anuga , cum ar fi Anuga produse de panificație, băuturi calde și Anuga Carne .

Subiecte și tendințe

” Formulă magică ” în trendul alimentelor congelate este încă ” proaspăt și convenabil ” , ceea ce înseamnă că produsele alimentare congelate sunt în pas cu evoluția pieței globale alimentare. Consumatorii cât și bucătarii-șefi profesioniști sunt în căutare de produse alimentare de înaltă calitate, care sunt rapid și ușor de pregătit și care îndeplinesc , de asemenea, cerințele unei nutriții sănătoase. Cererea tot mai mare de alimente congelate , gustări congelate și produse de patiserie congelate confirmă această tendință .

O a doua tendință care se reflectă și în sectorul alimentelor congelate este trecerea la rețetele „pure”, care nu conțin aditivi . Industria alimentelor congelate deasemena reacționează la nevoile în schimbare ale consumatorilor.
Mai mult , producătorii de produse alimentare congelate își extind gamele de produse ca răspuns la schimbarile în obiceiurile alimentare actuale ale consumatorilor. Aceste schimbări sunt determinate de factori , cum ar fi creșterea numărului de cazuri de toxi- infecții alimentare și schimbarea atitudinii față de alimente .

În 2012, fiecare german a consumat 41 kg de produse alimentare congelate . Cifra consumului pe familie a fost de 83.6 kg . Vânzările totale pe piața alimentelor congelate – cu alte cuvinte , în comerțul cu alimente cu amănuntul ( inclusiv servicii de livrare la domiciliu ) și piață de catering s-a ridicat la 3.32 milioane de tone în 2012 . Această cantitate corespunde unei sume de 12 miliarde de euro cifră de afaceri (ER).

Abatoarele franceze sunt în criză accentuată
Autor: Meat MIlk  /   luni, 19 ianuarie 2015

Abatoarele franceze sunt în criză accentuată, potrivit asociației franceze a cărnii SNIV-SNCP. În urma veștii că abatoarele AIM au fost plasate în administrare judiciară săptămâna trecută, SNIV-SNCP a declarat că embargoul rus impus vara trecută a contribuit la o creștere a presiunii competiționale asupra întreprinderilor din...

China interzice importurile de produse avicole din SUA
Autor: Meat MIlk  /   joi, 15 ianuarie 2015

China interzice importurile de produse avicole din Statele Unite, reacționând la recentele apariții ale unor focare de gripă aviară în SUA, prin interzicerea oricăror importuri de păsări, ouă, carne de pasăre și produse de carne de pasăre din această țară, notează Global Meat.   O declarație comună a Ministerului...