Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Selgros deschide primul magazin cu format nou

Autor: Meat MIlkjoi, 26 mai, 2016

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, inaugurează astăzi, 26 mai 2016, prima sa unitate în format compact, la Târgu Mureș. Clienții, care sunt așteptați în magazin începând de vineri, 27 mai, vor regăsi aceleași sortimente de mărfuri alimentare cu care sunt obișnuiți, precum și o selecție reprezentativă a gamei de produse nealimentare.

 

“Noul nostru magazin din Târgu Mureș este primul dintr-o serie ce reprezintă vârful de lance al adaptării și expansiunii Selgros. Modelul său de operare ne va permite să fim foarte flexibili la nivel sortimental. Ne vom acorda un spațiu amplu de creare a ofertei pentru a răspunde nevoilor clienților și vom urmări în permanență modul în care specificul zonei influențează cererea de produse și servicii”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry Romania.

 

Având o suprafață de vânzare de 4.000 mp (față de 10.000 mp ai unităților standard Selgros), magazinul respectă accentul pus de Selgros pe competența sa majoră în produse alimentare și gastronomie. Structura acestuia integrează conceptul de ”piață”, adoptat de către companie începând cu 2014 – cu legume și fructe, pește și fructe de mare, carne și produse de brutărie. De asemenea, magazinul găzduiește și o vitrină asistată cu brânzeturi și delicatese, carne și specialități. În plus, noua unitate asigură un spațiu reprezentativ, dedicat, cu articole pentru copii, de la jucării și accesorii până la îmbrăcăminte și produse alimentare specifice.

 

Compania se află în proces de construcție și amenajare cu cel de-al doilea magazin în format nou, care urmează sa fie inaugurat la Alba Iulia în a doua parte a anului. În 2016, Selgros marchează nu doar reluarea expansiunii rețelei, ci si aniversarea celor 15 ani de prezență pe piața autohtonă, precum și finalizarea rebrandingului companiei.

Wave Division a lansat tehnologia de detecție facială a consumatorilor
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 martie 2018

Petrivit unei prezentări publicată pe site-ul agenției, Wave Division a lansat un nou serviciu care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar, pentru o înțelegere mult mai profundă a modului în care consumatorii interacționează cu brandurile în magazine,...

1000 de elevi din București vor învăța despre alimentația sănătoasă
Autor: meatmilk  /   miercuri, 7 martie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”, prin care aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.   Pe 5 martie, Chef Cezar...