Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Selgros își schimbă identitatea vizuală

Autor: Ilie Stoianjoi, 19 mai, 2016

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, a finalizat procesul de schimbare a identității companiei prin preluarea siglei și a elementelor grafice ale Transgourmet. Demarat în 2014, rebranding-ul a urmat achiziției rețelei Selgros de către Transgourmet Holding AG, al doilea cel mai mare grup cash & carry și comerț B2B din Europa. Noua identitate vizuală aduce în atenția clienților, prin formă si culoare, atributele probate ale Selgros: pasiunea de a face lucrurile din ce în ce mai bine și energia de a excela.

 

“Am valorificat în ultimii ani experiența Transgourmet și am adaptat-o la specificul pieței. Ceea ce este Selgros astăzi reprezintă rezultatul unui model de business cu beneficii pentru clienți, a reputației construite timp de 15 ani și a curajului de a evolua în permanență. Mulțumim acționarului nostru pentru încrederea și libertatea de a transforma Selgros România într-o companie dinamică și adaptabilă. De asemenea, mulțumim clienților, partenerilor și angajaților noștri pentru că au fost și sunt alături de Selgros”,  a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România

 

Strategia de rebranding a companiei s-a concretizat, în special în ultimul an, într-un plan de schimbări majore la nivel de business, servicii și comunicare. Selgros a lansat Clubul Profesioniștilor, un program de loializare pentru clienții din hotelărie, restaurație, catering sau revânzători. Complementar, compania a deschis un Centru de Distribuție în București destinat exclusiv gastronomilor, cu sortimente alimentare, funcționale și de curățenie, optimizate în permanență.

 

Conceptul de Club al Profesioniștilor și Pasionaților de Bunătățuri a devenit locul în care se întâlnesc deopotrivă pasiunile clienților și ale angajaților companiei și unde pasiunea este limbajul comun. Conceptul a fost tradus în modificări ale lay-out-ului de magazin pentru a obține o structură mai prietenoasă și o expunere mai accesibilă.  Au fost  introduse mini-piețe de pește sau de fructe și legume, inclusiv cu specialități și produse exotice.

 

Întreaga comunicare funcțională, de relaționare și de promovare – de brand în ansamblu – a devenit mai umană și mai caldă. Iar compania a devenit mai încrezătoare să afirme și să probeze ceea ce aduce valoare consumatorilor și partenerilor săi: profesionalismul, competența, calitatea și dedicarea.

 

Schimbarea identității vizuale coincide cu aniversarea a 15 ani de prezență pe piața locală și de consolidare a poziției de partener al profesioniștilor.  Compania deține în prezent 19 magazine de format mare (10.000 mp suprafață de vânzare) și urmează să inaugureze anul acesta un nou concept de magazin, cu format restrâns, la Târgu Mureș și Alba Iulia.

 

Despre Selgros Cash&Carry România

 

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.

Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.

Wave Division a lansat tehnologia de detecție facială a consumatorilor
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 martie 2018

Petrivit unei prezentări publicată pe site-ul agenției, Wave Division a lansat un nou serviciu care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar, pentru o înțelegere mult mai profundă a modului în care consumatorii interacționează cu brandurile în magazine,...

1000 de elevi din București vor învăța despre alimentația sănătoasă
Autor: meatmilk  /   miercuri, 7 martie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”, prin care aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.   Pe 5 martie, Chef Cezar...