Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Selgros lansează conceptul „Fast&Fresh”

Autor: meatmilkluni, 3 iunie, 2019

 

(Comunicat) Noul sezonal emisunii ApropoTV include rubrica „Fast & Fresh”, produsă cu sprijinul Selgros și dedicată deopotrivă pasionaților de gătit și novicilor, pentru că numitorul comun este umorul.

 

Andi Moisescu a acceptat provocarea Selgros de a păși în bucătărie unde, alături de bucătari renumiți din țară, va învăța să gătească rețete sănătoase, cu ingrediente proaspete și rapid – adică „Fast & Fresh”! Mentorii lui în această călătorie culinară, ce începe – ca pentru un adevărat învățăcel – cu spălatul vaselor și curățatul cartofilor sunt, Chef Liviu Preda, Chef Cristian Dumitru și Chef Cornelia Ghișoi.

 

„Fast&Fresh” completează peisajul campaniilor de comunicare ale Selgros către publicul românesc. Selgros susține programul-competiție „Arena Bucătarilor”, ajuns la a XI-a ediție, care se adresează profesioniștilor din serviciile HoReCa,  „Micile vedete în bucătărie”, destinat familiilor preocupate de o alimentație sănătoasă și „Selgros caută pasiunea”, prin care încurajează românii cu talent culinar să și-l exprime.

 

Prin „Fast&Fresh”, Selgros deschide o linie de dialog și cu românii activi, dinamici, cu puțin timp și experiență în bucătărie, dar care-și doresc o dietă sănătoasă, având în centru calitatea și prospețimea. Cu umor, un pic de atenție și cu experiența unor Chefi de renume, orice novice poate deveni un pasionat de bunătățuri!

 

Rezultatele „lecțiilor” primite de Andi Moisescu se văd în fiecare duminică, de la 13:05 și în reluare după miezul nopții pe ProTV, dar și online, pe conturile de social media ale ApropoTV, Bucatarium și Selgros.

Programul Selgros ”Sănătatea începe din farfurie”
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 martie 2019

(Comunicat) Pentru al șaptelea an consecutiv,Selgros Cash & Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu, derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”.   Acesta aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor. Din martie până în mai,...

Oportunități de finanțare pentru promovarea produselor tradiționale românești
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 martie 2019

(Comunicat) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) este implicat permanent în promovarea produselor agroalimentare românești. În acest context se află în dialog permanent cu reprezentanții formelor asociative din sectorul agroalimentar.   Astfel, în urma solicitării Federației Naționale a Producătorilor de...