Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Selgros România, premiată pentru comunicara unei campanii la carne

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 16 octombrie, 2013

Prima campanie integrata de comunicare derulata de  reteaua elvetiana de magazine cash & carry Selgros Romania, „Selgros. Merita.”,  i-a adus acesteia un premiu in cadrul celebrei  competitii de publicitate Golden Drum 2013.

Compania a fost premiata cu un Silver la categoria ”Film”, pentru spoturile „Jaful” si „Calaretii”, noteaza Magazin progresiv. Acestea fac parte din campania de comunicare „Selgros. Merita.” semnata de agentia Propaganda. Lansata la finalul lunii aprilie, campania aduce companiei o noua pozitionare –“Tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” – pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros le ofera clientilor sai: carmangeriile proprii. Pentru a comunica acest diferentiator puternic, a fost creata platforma Selgros.Merita. in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. Conceptul “Merita.” s-a declinat intr-o campanie in care oameni diversi, in situatii diverse, sunt intrebati de ce s-ar duce pana la Selgros pentru un produs pe care il gasesc si in alta parte. Executiile creative ofera oamenilor motive pentru care sa vina la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.

Campania a fost comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...