Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Sergiana înseamnă Dinamică şi Responsabilitate

Autor: meatmilkjoi, 28 februarie, 2019

(Comunicat) În 25 de ani de existenţă, Sergiana a parcurs un traseu spectaculos, într-un ritm alert, cel mai adesea cu mai multe proiecte de anvergură lansate simultan pe direcţii de dezvoltare diferite.

 

Aşa s-a ajuns la un sistem integrat de la cultura cerealelor şi producerea furajelor, până la producţia şi comercializarea cărnii şi a preparatelor din carne, alături de o retea de restaurante. Totul într-un proces dinamic ce parcă se autoalimenta de la o etapă la alta. Iar pentru cei care sunt părtaşi la asta, viaţa fiecăruia împrumută câte ceva din momentele şi spiritul Sergiana.

 

Aşa că, atunci când vorbim despre responsabilitate socială, ştim că asta înseamnă să întorci o parte din realizările tale, ca om şi companie, către comunitatea în care ai rădăcinile. Facem asta ajutând pe cineva aflat într-un moment de răscruce, sau apropiind căldura sărbătorilor de oameni care sunt apăsaţi de nevoi, sau încercând să păstrăm ceva curat, pentru copii noştri, în natura ce ne înconjoară.

 

Am început prin a răspunde unor solicitări de sprijin adresate companiilor din Grup. Am ajutat atât cât am putut, atât cât ne-au permis resursele şi posibilitatea de a ne organiza repede. De ceva timp însă, am creeat Asociatia Sergiana Grup, iar acum ne dorim ca aceasta să canalizeze energiile noastre prin proiecte sau programe adresate comunităţii, astfel încât implicarea noastră socială să ajungă la alt nivel.

 

Sergiana înseamnă omenie

 

În acest sens, dacă încercăm o scurtă trecere în revistă a anului trecut, am  putea remarca iniţierea proiectului  „Împreună pentru oameni şi natură”. Prima acţiune s-a materializat printr-o mare curăţenie pe pajişti şi pâraie din zona Poiana Mărului. A fost o zi liberă pe care o parte dintre colegii noştri au dedicat-o acestei acţiuni.  Îmbucurător şi surprinzător a fost faptul că au participat colegi din toate departamentele, unii dintre ei ni s-au alăturat chiar din alte judeţe, iar cel mai tânăr participant abia împlinise 18 luni! El şi-a asistat, din cărucior, mama pe întregul traseu. Am adunat cu această ocazie circa 200 de saci menajeri, aproximativ 1600 de litri de gunoaie de toate tipurile, iar toţi participanţii au fost de acord că vor recidiva.

 

Finalul de an a fost marcat de acţiuni caritabile. În atenţia noastră au fost vârstnicii, copiii aflaţi în situaţie de risc, sau copii şi tineri cu dizabilităţi. „Cadouri pentru Bunici” şi „Carnavalul Fulg de Nea” sunt două dintre acţiunile pe care le-am realizat prin parteneriat cu Directia de Asistenţă Socială  Braşov. Cât despre această colaborare trebuie să spunem, încă o dată, că a fost o experienţă cu valoarea unui succes. Mai mult, această colaborare a conturat un mod de lucru pe care vrem ca în 2019 să-l extindem şi la alte proiecte. Pentru că parteneriatul cu instituţii sau organizaţii care dovedesc că deţin expertiză într-un anume domeniu ne-a ajutat să ne concentrăm spre ceea ce puteam şi doream să facem: să ajutăm oameni.

 

Sărbătoare pentru fiecare

 

Am spus că vom continua. Avem colegi care lucrează la proiecte caritabile centrate pe lunile aprilie, iunie şi decembrie, reunite sub genericul „Sărbătoare, pentru Fiecare!”.   Ca în fiecare an, dincolo de acestea, vom căuta să răspundem şi unor solicitări punctuale. Mai spuneam că ne dorim să extindem aria parteneriatelor, iar pentru asta am făcut deja câţiva paşi. Vom încerca să participăm la campanii de plantări de arbori, pentru că suntem solidari cu cei care vor şi ştiu cum se fac astfel de lucruri, ba mai mult încearcă să se opună astfel mutilării naturii ce ne înconjoară.  Ne dorim implicarea în campanii de donare de sânge pentru că suntem siguri că aşa vom putea să ajutăm oameni în suferinţă.  Am ţinut să facem cunoscute aceste preocupări pentru că avem colegi care lucreazăla astfel de proiecte doar din dorinţă şi pentru că au suportul companiei. Suntem siguri că aşa vom descoperi parteneri şi vom reuşi să ne concentrăm mai bine energiile pentru a ajuta oameni şi a proteja natura.

 

Caravana Sergiana

 

Merită să amintim modul inedit în care Sergiana a stat de vorbă cu locuitori din cartierele oraşului şi câteva localităţi din apropierea Braşovului. Caravana Sergiana a fost o premieră anul trecut când, în două etape, Sergiana Mobilul a pornit la drum ducând cu el echipe formate din  câteva colege. Ele au stat de vorbă cu toţi cei care au avut ceva de transmis Sergianei. Caravana va porni din nou şi în 2019.

 

În planul acţiunilor programate şi aflate deja în derulare, Asociaţia Sergiana Grup este în plină campanie de strângere de fonduri prin redirecţionarea procentului de 2% din impozitul pe salariu. Vrem să depăşim nivelul atins în 2018, când 810 persoane au optat pentru dirijarea acestui procent către Asociaţie.

 

Promovăm tradiția gastronomică românească

 

Ne bucurăm să anunţăm că ne numărăm printre cei care sprijină trei dintre proiectele importante ale publicistului Cosmin Dragomir. Este vorba de reeditarea a trei lucrări de gastronomie care însumează adevărate pagini de istorie naţională în acest domeniu. Este vorba despre volume de secol XlX semnate la acea dată de Maria Maurer, Mihail Kogălniceanu şi Constantin Negruzzi, şi Johann Carl Hintz (Hinţescu ).

 

Fiecare dintre lucrările acestor autori acoperă cu predilecţie o anumită arie geografică, începând cu Ţara Românească, Moldova, iar despre cartea lui Johann Carl Hintz ne mărginim să amintim doar că a apărut în 1884 la Braşov şi vorbeşte despre bucătărie românească, germană, maghiară şi… franţuzească.

 

Am înteles să sprijinim acest proiect pentru că valorifică tradiţii culinare de pe întinsul întregii Românii şi se constituie într-un valoros răspuns la adresa celor care încă mai neagă dreptul nostru de a vorbi despre o gastronomie românească. De aceea apreciem acest demers ca un act de reparaţie istorică.

 

Pentru că spiritul Sergiana se manifestă dinamic, iar noi aşa înţelegem noţiunea de responsabilitate.

Vanbet va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   joi, 23 mai 2019

Compania Vanbet nu va lipsi de la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care se va desfășura în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   S.C. Vanbet S.R.L.  a luat ființă în anul 2001 începând cu achiziționarea fostului C.A.P. Gara Banca, com. Banca, transformând locul în fermă de găini ouă...

Expo Sales Promotion va fi prezentă la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   joi, 16 mai 2019

Expo Sales Promotion va fi prezentă la Meat.Milk 2019, cel mai important eveniment de profil al anului, care se va desfășura în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. În cadrul manifestării, Expo Sales Promotion va avea două proiecții în secțiunea Movie Meat.Milk.   Căutați noi parteneri de afaceri,...