Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Serpico Trading a înregistrat în 2016 o creștere de 20 % a afacerilor

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 15 februarie, 2017

Distribuitorul autohton de produse congelate, Serpico Trading, va raporta o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2016, fiind al doilea an consecutiv de creștere cu două cifre. Schimbările strategice în cadrul firmei, creșterea ariei de distribuție și investițiile în marketing sunt cele trei direcții pe care compania românească mizează pentru continuarea ritmului accelerat de creștere și în 2017, țintind un procent de 30% mai mult față de 2016. 

 

Serpico Trading este o afacere de familie, cu capital exclusiv românesc, care a demonstrat în ultimii ani că abordarea strategică a afacerii este cheia succesului. Compania este unul dintre liderii distribuției de produse congelate, cu un portofoliu de peste 30 de branduri printre care se numără parteneri strategici precum Bonduelle, Siblou, Filippo Berio și Kerrygold.

 

„În anul 2016 am avut o crestere de 19% față de anul precedent. Principali factori de crestere au fost majorarea numarului de clienti pe HoReCa, o piață extrem de importantă pentru noi pe care încă mai găsim resurse de inovare. Nu în ultimul rând, am crescut  numărul de produse din portofoliul existent iar asta s-a reflectat în rezultatele obtinute. Una dintre direcțiile cele mai importante pentru companie este dezvoltarea brand-urilor proprii”, spune Ion Alexandru Teodorof (Sales Managerul Serpico Trading).

 

Cele 3 branduri proprii – DeFish, Best Meat si O’Green – au o pondere de aproximativ 16 % din afacerile companiei ce s-au ridicat la circa 7 milioane de euro in 2015. Potrivit reprezentanților companiei, în ultimul an cele mai importante investiții au fost în dezvoltarea sistemului ERP, schimbarea flotei auto și creșterea substantiala a bugetului de marketing. Acestea au dus la o vizibilitate crescută a brandurilor din portofoliu.

 

Pentru 2017 compania românească și-a propus consolidarea rețelei de distribuție actuale în hypermarketuri dar și extinderea ei pe segmentele HoReCa și traditional trade, informeaza Iqads.

ORTEC va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   vineri, 21 aprilie 2017

Una dintre cele mai prestigioase companii de software, la nivel mondial, ORTEC va participa în premieră la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2017, care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj...

Alfredo Seafood: Somonul și macroul sunt campionii consumului de pește
Autor: meatmilk  /   joi, 20 aprilie 2017

Somonul și macroul sunt în vârful clasamentului în ceea ce privește preferințele românilor în materie de pește și înregistrează vânzări cu 5% maimari în 2016, decât în 2015; Topul peștilor preferați estecompletat de merluciu și cod alb; Pe fondul scăderii TVA-ului, românii acordă o importanță mai mare calității...