Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Serpico Trading a înregistrat în 2016 o creștere de 20 % a afacerilor

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 15 februarie, 2017

Distribuitorul autohton de produse congelate, Serpico Trading, va raporta o creștere cu 20% a cifrei de afaceri în 2016, fiind al doilea an consecutiv de creștere cu două cifre. Schimbările strategice în cadrul firmei, creșterea ariei de distribuție și investițiile în marketing sunt cele trei direcții pe care compania românească mizează pentru continuarea ritmului accelerat de creștere și în 2017, țintind un procent de 30% mai mult față de 2016. 

 

Serpico Trading este o afacere de familie, cu capital exclusiv românesc, care a demonstrat în ultimii ani că abordarea strategică a afacerii este cheia succesului. Compania este unul dintre liderii distribuției de produse congelate, cu un portofoliu de peste 30 de branduri printre care se numără parteneri strategici precum Bonduelle, Siblou, Filippo Berio și Kerrygold.

 

„În anul 2016 am avut o crestere de 19% față de anul precedent. Principali factori de crestere au fost majorarea numarului de clienti pe HoReCa, o piață extrem de importantă pentru noi pe care încă mai găsim resurse de inovare. Nu în ultimul rând, am crescut  numărul de produse din portofoliul existent iar asta s-a reflectat în rezultatele obtinute. Una dintre direcțiile cele mai importante pentru companie este dezvoltarea brand-urilor proprii”, spune Ion Alexandru Teodorof (Sales Managerul Serpico Trading).

 

Cele 3 branduri proprii – DeFish, Best Meat si O’Green – au o pondere de aproximativ 16 % din afacerile companiei ce s-au ridicat la circa 7 milioane de euro in 2015. Potrivit reprezentanților companiei, în ultimul an cele mai importante investiții au fost în dezvoltarea sistemului ERP, schimbarea flotei auto și creșterea substantiala a bugetului de marketing. Acestea au dus la o vizibilitate crescută a brandurilor din portofoliu.

 

Pentru 2017 compania românească și-a propus consolidarea rețelei de distribuție actuale în hypermarketuri dar și extinderea ei pe segmentele HoReCa și traditional trade, informeaza Iqads.

La finalul lui 2017, Diana va avea 50 de magazine proprii
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 20 martie 2017

Compania Diana, din Râmnicu Vâlcea, a contabilizat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de 95,9 mililioane de euro, contribuția cea mai mare reprezentând-o abatorizarea și procesarea cărnii. Capacitatea de procesare a fabricii Diana este în prezent de 80 de tone de carne, produsele realizate fiind distribuite cu ajutorul unei flote...

Lactate Brăila va fi prezentă la Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 16 martie 2017

Una dintre companiile importante din Industria de procesare a laptelui, Lactate Brăila, va participa la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, manifestarea urmând să aibă loc în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Lactate Brăila este o fabrică românească de...