Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

SIAL 2016: După un semestru încheiat cu rezultate pozitive, Caroli a expus la Paris

Autor: Meat MIlkjoi, 20 octombrie, 2016

Compania de mezeluri Caroli a fost una dintre expozantele  cu stand propriu prezente la SIAL 2016, acolo unde, în urma rundelor de negocieri sau întâlniri informative avute cu achizitori din țări ale Uniunii Europene, dar și de pe alte piețe, a vizat extinderea operațiunilor de export pe toate segmentele.

 

De altfel, compania aflată pe poziţia de lider, in piaţă din România in Modern Trade (conform KAI iunie, Nielsen) continuă trendul ascendent inregistrat in anul 2015, atingând in primul semestru din 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 229 mil RON, cu 34% mai mult fată de cifra de afaceri din primul semestru al  anului  2015.Mai mult, înperioadaianuarie – iunie 2016, compania a avut un profit net semnificativ, învaloare de 8.8 mil RON- in creştere cu 122% fata de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 

Rezultatele financiare vin ca urmare a efortului constant depus de Caroli Foods Group pentru a creşte calitatea produselor existente, dar şi a răspunde nevoilor şi cerinţelor consumatorilor, prin lansarea produselor noi.

 

Suntem încântaţi de rezultatele pe care companiile Grupului Caroli le-au obtinut în această primă jumătate a anului. Creşterile cunoscute nu sunt întâmplătoare. Ele reprezintă rezultatul eforturilor continue ale echipei Caroli Foods de a oferi consumatorilor produse de calitate superioară, transportate şi depozitate la cele mai înalte standarde. Suntem încrezători că vom continua anul 2016 cel puţin la fel de bine pe cât l-am început şi dorim să îi răsplătim în continuare pe consumatori pentru încrederea acordată.” declară Roxana Manolescu, CFO Caroli Foods Group.

roxana-manolescu-cfo-caroli-foods-group

De asemenea, compania a cunoscut creşteri de 25% în volum în reteaua Modern Trade, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceste creşteri operaţionale se datorează atât factorilor interni, cum ar fi oferirea constantă de produse calitative, cât și factorilor externi, precum creșterea salariului minim pe economie,scaderea TVA la 9% dar și creșterea pieței de mezeluri din România. Acest fapt a facilitat un nivel mai ridicat de operațiuni pentru Caroli Foods, rezultat în cota de piață în IKA de 18% atinsă în perioada ianuarie- iunie 2016.

 

Caroli Foods isi consolideaza astfel notorietatea asistata a marcii, de altfel foarte ridicata, atingand pragul de 97%.

 

Primul semestru din 2016 a fost marcat și de investiții în valoare de aproximativ 3 mil. Euro, realizate de Grupul Caroli, care, așa cum declara anterior Khaled el Solh, CEO-ul Caroli Foods Group, „aceste investiţii sunt motivate de dezvoltarea reţelei de logistică şi de modernizarea fabricii de la Piteşti, prin introducerea unor noi si moderne tehnologii de producţie.”

 

Caroli Foods Group a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.

Elita mondială a sectorului de carne va participa la IFFA 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 4 mai 2018

Mai este un an, până la cel mai important târg mondial pentru industria cărnii, însă toți liderii pieței mondiale au semnat deja pentru pentru a fi prezenți la cel mai mare târg din lume dedicat acestei industrii, IFFA, care va avea loc între 4 și 9 mai 2019 la Frankfurt pe Main. Odată cu deschiderea noii săli de expoziții 12 și a...

World Retail Congress va avea loc în aprilie, la Madrid
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 martie 2018

În perioada 17-19 aprilie 2018, la Madrid, va avea loc World Retail Congress (WRC). Evenimentul va reuni o gamă largă de lideri din întreaga industrie de retail, pentru a discuta despre viitorul comerțului cu amănuntul la nivel mondial și va stabili un program remarcabil, pentru a crea împreună oportunități de rețea.   În...