Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sigla ecologica a ue a devenit activa de la 1 iulie 2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform recolta.eu, perioada de tranzitie de doi ani acordata sectorului alimentelor ecologice pentru a se conforma noilor norme ale UE in materie de etichetare a luat sfarsit.

Incepand cu 1 iulie 2012, prezenta siglei ecologice a UE este obligatorie pe toate alimentele ecologice preambalate produse in statele membre ale UE care respecta standardele in domeniu.

Sigla ramane optionala pentru produsele ecologice neambalate si pentru cele de import. Va fi permisa in continuare prezenta altor sigle private, regionale sau nationale alaturi de eticheta UE.

Sigla ecologica a UE – Euro-frunza – a fost introdusa la 1 iulie 2010, dar, pentru a da agentilor economici posibilitatea de a se adapta la noile norme si pentru a permite epuizarea stocului de ambalaje existente, evitand astfel risipa, a fost acordata o perioada de tranzitie de doi ani inainte ca sigla sa devina obligatorie pentru toate produsele.

In campul vizual al siglei ar trebui sa figureze, de asemenea, numarul de cod al organismului de control si locul de productie al materiilor prime agricole.

Avem speranta ca noua sigla va continua sa se transforme intr-un simbol larg recunoscut al productiei alimentare ecologice in intreaga UE, oferindu-le consumatorilor garantia ca bunurile sunt produse in concordanta cu standardele stricte ale UE privind agricultura ecologica, a declarat comisarul european pentru agricultura si dezvoltare rurala, Dacian Ciolos.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Sigla ecologica a ue a devenit activa de la 1 iulie 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Perioada de tranzitie de doi ani acordata sectorului alimentelor ecologice pentru a se conforma noilor norme ale UE in materie de etichetare a luat sfarsit. Incepand cu 1 iulie 2012, prezenta siglei ecologice a UE este obligatorie pe toate alimentele ecologice preambalate produse in statele membre ale UE care respecta standardele in domeniu, informeaza Recolta.eu

Sigla ramane optionala pentru produsele ecologice neambalate si pentru cele de import. Va fi permisa in continuare prezenta altor sigle private, regionale sau nationale alaturi de eticheta UE.

Sigla ecologica a UE – Euro-frunza – a fost introdusa la 1 iulie 2010, dar, pentru a da agentilor economici posibilitatea de a se adapta la noile norme si pentru a permite epuizarea stocului de ambalaje existente, evitand astfel risipa, a fost acordata o perioada de tranzitie de doi ani inainte ca sigla sa devina obligatorie pentru toate produsele.

In campul vizual al siglei ar trebui sa figureze, de asemenea, numarul de cod al organismului de control si locul de productie al materiilor prime agricole.

Avem speranta ca noua sigla va continua sa se transforme intr-un simbol larg recunoscut al productiei alimentare ecologice in intreaga UE, oferindu-le consumatorilor garantia ca bunurile sunt produse in concordanta cu standardele stricte ale UE privind agricultura ecologica, a declarat comisarul european pentru agricultura si dezvoltare rurala, Dacian Ciolos.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...