Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sistemul VIV ACTIV – prin Nutristar Romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Sistemul VIV ACTIV este dezvoltat de CCPA – Franta, un proiect care a presupus peste opt ani de testari. Produsele VIV ACTIV sunt: Rumiviv, pentru diete bogate in proteine slubile; Amiviv, pentru diete echilibrate in proteine, bogate in energie solubila si conditii acidogenice, si Turboviv, pentru diete bogate in fibre si grasimi. Compozitia produselor are la baza extracte de plante si adaosuri de vitamine si minerale.

EFECTE:
1.Cresterea valorii proteinelor prin 2 directii:
Sistemul VIV ACTIV protejeaza proteinele din ratie, acestea regasindu-se in cantitate mai mare, la nivel intestinal. Astfel, are loc cresterea nivelului proteinelor By-pass. De asemenea, extractele de plante stimuleaza productia de proteine de origine microbiana, in rumen.
2.Securizarea amidonului din ratie. Digestie inbunatatita a nutretului, datorita unei valorificari ridicate a amidonului din ratie si a securizarii sale. Scade astfel riscul acidozei metabolice, controland mai bine pH-ul ruminal, imbunatatindu-se indicii de reproductie.

In concluzie, prin acest sistem, se protejeaza proteinele si amidonul din ratie, impotriva disiparii/descompunerii la nivelul rumenului, precum si formarea de complexe, sub influenta extractelor din plante care protejeaza nutrientii.

Beneficii :
-pentru rumegatoarele din ingraasatorii(taurasi, berbecuti, etc.) se garanteaza un spor mai bun cu 5-10 la suta. De exemplu, pentru taurasii la ingrasat se garanteaza un spor suplimentar de 40-70 de grame pe zi.
Productia de lapte creste cu 6-8 %.
Scade riscul de acidoza.
Se imbunatatesc indicii de reproductte
Rentabilitate a produsului de 1:8 (opt lei castigati la unul investit)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...