Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield atrage venituri mari din carnea de porc proaspata

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Smithfield Foods USA a raportat puternice castiguri din carnea de porc proaspata in al doilea trimestru al acestui an, in ciuda scaderii de 91% a veniturilor totale, rezultat al achitarii unei taxe, informeaza globalmeatnews.com.

Compania a raportat un venit net de 10,9 mil. dolari in Q2 din 2012, in scadere de la 120,7 mil. dolari fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile totale in Q2 au scazut cu 2,6% an dupa an la 3,2 mld. dolari. Carnea de porc a avut cea mai mare contributie la acest venit, chiar daca vanzarile din carnea de porc au scazut cu 1,9% la 2,72 mld. dolari comparabil cu acceasi perioada din 2011.

In cadrul segmentului carnii de porc, carnea ambalata a adus cea mai puternica performanta cu o crestere de 2% in volumul vanzarilor rezultand o crestere de 33% in profitul operational fata de Q2 anul trecut.

Etichete cu tipar perfect? Agenția infoGROUP și tipografia infoCOLOR vă pot satisface orice pretenție!
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

Agentia infoGROUP detine una dintre cele mai moderne si performante tipografii din Romania, infoCOLOR, dotata cu utilaje de ultima generatie:     Masina de tipar offset in patru grupuri – Ryobi 524GE, imprimanta digitala format SR A3 – Xerox 560, imprimanta de mari dimensiuni (3.2 metri), echipamente pentru faltuit, brosat,...

APCPR: Atenționare privind pericolul epidemiei de Pestă Porcină Africană în România
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 iulie 2018

(Comunicat) APCPR (Asociația Producătorilor de Carne de Porc din România), AMVS (Asociația Medicilor Veterinari din Sectorul Suin), ANFNC (Asociația Națională a Fabricanților de Nutrețuri Combinate) și AFISS (Asociația Fermierilor cu Investiții în Sectorul Suin) atrag atenția fermierilor, vânătorilor și populației asupra...