Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield atrage venituri mari din carnea de porc proaspata

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Smithfield Foods USA a raportat puternice castiguri din carnea de porc proaspata in al doilea trimestru al acestui an, in ciuda scaderii de 91% a veniturilor totale, rezultat al achitarii unei taxe, informeaza globalmeatnews.com.

Compania a raportat un venit net de 10,9 mil. dolari in Q2 din 2012, in scadere de la 120,7 mil. dolari fata de aceeasi perioada a anului trecut. Vanzarile totale in Q2 au scazut cu 2,6% an dupa an la 3,2 mld. dolari. Carnea de porc a avut cea mai mare contributie la acest venit, chiar daca vanzarile din carnea de porc au scazut cu 1,9% la 2,72 mld. dolari comparabil cu acceasi perioada din 2011.

In cadrul segmentului carnii de porc, carnea ambalata a adus cea mai puternica performanta cu o crestere de 2% in volumul vanzarilor rezultand o crestere de 33% in profitul operational fata de Q2 anul trecut.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...