Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Smithfield foods a avut pierderi de 103 mil.$ in noiembrie-ianuarie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Grupul american Smithfield Foods a inregistrat pierderi de 103 milioane dolari in perioada noiembrie 2008-ianuarie 2009, fata de un castig de 54,5 milioane de dolari in trimestrul al treilea al anului fiscal precedent, se arata in raportul financiar al companiei. Operatiunile din Romania au avut rezultate mai bune in perioada mentionata, chiar daca au avut costuri mai ridicate din activitatile de crestere a porcilor.

„Rezultatele noastre arata ca, indiferent de climatul economic dificil si de pierderile pe care le-am inregistrat pe segmentul cresterii porcilor, multe activitati ale Smithfield merg foarte bine”, declarat C. Larry Pope, presedinte si director executiv al Smithfield.

Smithfield a inregistrat o pierdere operationala in trimestrul al treilea de 135,5 milioane de dolari, fata de un profit net de 154,1 milioane de dolari in perioada noiembrie 2007-ianuarie 2008, ca urmare a costurilor ridicate consemnate la achizitia furajelor.

„Structura costurilor a continuat sa reflecte pretul ridicat al cerealelor cumparate in vara anului trecut. Estimam ca scaderea pretului cerealelor va influenta pozitiv costurile grupului si rezultatele activitatii de crestere a porcilor”, a adaugat presedintele Smithfield.

Vanzarile grupului au crescut cu 7,4%, la 3,35 miliarde de dolari in perioada respectiva, fata de 3,12 miliarde de dolari in urma cu un an.

Pentru mai 2008-ianuarie 2009, Smithfield a raportat o pierdere neta de 111,5 milioane de dolari, fata de un profit de 126,5 milioane de dolari in perioada similara a anului precedent, respectiv un rezultat negativ operational de 132 milioane de dolari, comparativ cu un castig operational de 367,5 milioane de dolari in perioada similara a anului fiscal anterior.Vanzarile au crescut cu 13,4%, la 9,64 miliarde de dolari, de la 8,5 miliarde de dolari in lunile mai 2007-ianuarie 2008.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...