Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield foods a avut pierderi de 103 mil.$ in noiembrie-ianuarie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Grupul american Smithfield Foods a inregistrat pierderi de 103 milioane dolari in perioada noiembrie 2008-ianuarie 2009, fata de un castig de 54,5 milioane de dolari in trimestrul al treilea al anului fiscal precedent, se arata in raportul financiar al companiei. Operatiunile din Romania au avut rezultate mai bune in perioada mentionata, chiar daca au avut costuri mai ridicate din activitatile de crestere a porcilor.

„Rezultatele noastre arata ca, indiferent de climatul economic dificil si de pierderile pe care le-am inregistrat pe segmentul cresterii porcilor, multe activitati ale Smithfield merg foarte bine”, declarat C. Larry Pope, presedinte si director executiv al Smithfield.

Smithfield a inregistrat o pierdere operationala in trimestrul al treilea de 135,5 milioane de dolari, fata de un profit net de 154,1 milioane de dolari in perioada noiembrie 2007-ianuarie 2008, ca urmare a costurilor ridicate consemnate la achizitia furajelor.

„Structura costurilor a continuat sa reflecte pretul ridicat al cerealelor cumparate in vara anului trecut. Estimam ca scaderea pretului cerealelor va influenta pozitiv costurile grupului si rezultatele activitatii de crestere a porcilor”, a adaugat presedintele Smithfield.

Vanzarile grupului au crescut cu 7,4%, la 3,35 miliarde de dolari in perioada respectiva, fata de 3,12 miliarde de dolari in urma cu un an.

Pentru mai 2008-ianuarie 2009, Smithfield a raportat o pierdere neta de 111,5 milioane de dolari, fata de un profit de 126,5 milioane de dolari in perioada similara a anului precedent, respectiv un rezultat negativ operational de 132 milioane de dolari, comparativ cu un castig operational de 367,5 milioane de dolari in perioada similara a anului fiscal anterior.Vanzarile au crescut cu 13,4%, la 9,64 miliarde de dolari, de la 8,5 miliarde de dolari in lunile mai 2007-ianuarie 2008.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...