Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Smithfield foods a inchis divizia de produse noi

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Compania Smithfield Foods a inchis, in decembrie 2008, divizia care creea produse noi, Innovation Group. Aceasta divizie a fost creeata in 2003, cand grupul Smithfield a achizitionat compania de consultanta Global Culinary Solutions.

Oficialii Smithfield au declarat ca decizia de a inchide divizia are la baza eforturile companiei de a reduce costurile, in conditiile in care criza economica obliga tot mai multi jucatori din industrie sa actioneze in aceasta directie.

Oficialii au mai precizat ca dezvoltarea produselor noi continua in ritmul obisnuit, fiind transferata la un alt departament din cadrul companiei.

In divizia Innovation Group erau angajati cinci oameni inclusiv directorul Michael Formichella.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...