Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield foods a inchis divizia de produse noi

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Compania Smithfield Foods a inchis, in decembrie 2008, divizia care creea produse noi, Innovation Group. Aceasta divizie a fost creeata in 2003, cand grupul Smithfield a achizitionat compania de consultanta Global Culinary Solutions.

Oficialii Smithfield au declarat ca decizia de a inchide divizia are la baza eforturile companiei de a reduce costurile, in conditiile in care criza economica obliga tot mai multi jucatori din industrie sa actioneze in aceasta directie.

Oficialii au mai precizat ca dezvoltarea produselor noi continua in ritmul obisnuit, fiind transferata la un alt departament din cadrul companiei.

In divizia Innovation Group erau angajati cinci oameni inclusiv directorul Michael Formichella.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...