Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield foods a vandut doua companii ale grupului

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Smithfield Foods, Inc. a anuntat recent ca a finalizat vanzarea RMH Foods unui grup de investitori condus de familia Rocke. RMH Foods produce carne de vita in varianta ready meal, ca si antreuri de porc si pui. De asemenea, oficialii Smithfield au mai anuntat ca s-a finalizat si vanzarea Maverick Food Company Limited catre cea mai mare companie de productie si retail din China, COFCO Limited. Maverick Food Company Limited produce in principal hot dogs si alte tipuri de carnati, sunca intreaga si feliata, bacon, carne procesata dupa retete chinezesti precum si preparate congelate. Vanzarea acestor companii demonstreaza angajamentul nostru pentru dezvoltarea afacerilor, concentrandu-ne pe eficienta si intoarcerea capitalului investit spune Larry Pope, presedintele Smithfield Foods, Inc. «Aceste actiuni sunt exemple de cum ne-am adaptat strategia pentru a creste profiturile actionarilor nostri», a mai subliniat acesta. Cu vanzari de 12 miliarde anual, Smithfield Foods este liderul pietei americane de carne de porc proaspata si ambalata, ca si cel mai mare producator de porci din lume.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...