Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield foods are un nou site, mai interactiv

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform meatpoultry.com, Smithfield Foods, Inc., a lansat un nou website care indeamna audienta sa invete mai mult despre produsele ambalate ale companiei.
Noul smithfieldfoods.com va include:

• O pagina dedicata brandurilor focusata pe 12 branduri importante, incluzand Smithfield, Eckrich, Farmland, Armour, Cook’s Gwaltney, John Morrell, Kretschmar, Curly’s, Carando, Margherita si Healthy Ones, oferind consumatorilor o privire mai indeaproape a produselor oferite si cum sa le prepare in propriile bucatarii.

• O pagina caracteristica, intitulata Gata de impartit, care va fi updatata lunar pentru a oferi tips-uri despre mancaruri de ocazie, preparare si noi idei de retete aratand produsele Smithfield Foods favorite de consumatori,

• O sectiune media care ofera resurse usor de gasit cu subiecte de interes pentru reporteri,
• O sectiune special pentru actualii si potentialii investitori,
• Informatii despre noile oportunitati de angajare de la toate companiile independente ale Smithfield,

Good food (din en. mancare buna) este mult mai mult decat un produs actual. Este si despre cu cine o imparti, si amintirile pe care le construiti impreuna,, spune Larry Pope, presedintele si CEO-ul al Smithfield Foods. Suntem mandri ca produsele noastre sunt parte a ceva asa important si suntem foarte entuziasmati sa imbunatatim acele experiente prin intermediul noului nostru site.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...