Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield foods dezvolta procesarea si restrange productia carnii de porc

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Grupul din industria carnii Smithfield Foods deruleaza un program de restructurare care vizeaza dezvoltarea activitatii de procesare si reducerea operatiunilor de productie a carnii de porc, a declarat Larry Pope, directorul general al grupului american, prezent si in Romania, transmite Reuters.

„Suntem pe punctul de a schimba ce este aceasta companie. Ne transformam intr-un lider in domeniul procesarii carnii”, a spus Pope. Grupul va continua productia de carne de porc, care va scadea, insa nu se va renunta la aceasta activitate, spune seful companiei. Smithfield a redus efectivele de animale destinate reproducerii cu 13%, urmand ca productia de carne sa scada cu 1,4 milioane de porci in anul fiscal care se va incheia in aprilie 2010, a adaugat oficialul.

Produsele din carne de porc ar urma sa fie comercializate sub brandurile Armour, Eckrich si Farmland. Grupul american, la fel ca alte companii din sectorul productiei de carne, trece printr-un proces de recuperare dupa problemele generate de cresterea costurilor furajelor si combustibilului in 2008, respectiv a declinului economic si a impactului gripei porcine (H1N1) asupra vanzarilor.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...