Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield foods extinde certificarea iso la 578 filiale din lume, in 2009

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Smithfield Foods, Inc. a anuntat 36 de noi certificate de mediu ISO14001 pentru companii din grup aflate in UE si SUA. Noile certificate includ 14 fabrici de procesare din SUA si 21 de ferme si alte activitati subsidiare in Romania.

De multa vreme Smithfield Foods a fost recunoscut ca si lider in industria carnii, si este bine ca suntem acum recunoscuti si ca lider in domeniul protectiei mediului a declarat Larry Pope, presedintele companiei. Certificatul ISO confirma ca Smithfield Foods intruneste normele internationale de mediu.

ISO 14001 este cel mai ridicat standard international in ceea ce priveste managementul mediului. Smithfield Foods a inceput certificarea filialelor sale in 2001 iar in 2005 a devenit prima companie din SUA care a obtinut certificarea ISO 14001 pentru toate unitatile americane de productie de carne de porc.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...