Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield romania- donatii de peste 27.000 de kg de carne pentru persoane defavorizate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Agroinfo, peste 27.000 kg de carne si produse din carne pentru nevoiasi – acesta este bilantul celor 3 ani ai programului Hrana pentru suflete derulat de Smithfield Romania, prin toate cele trei companii ale grupului: Smithfield Ferme, Smithfield Prod si Agroalim.

Cu ocazia aniversarii celei de-a treia editii de cand acest program se desfasoara in Romania, Smithfield a oferit un pranz cald beneficiarilor Cantinei Sociale din cadrul Federatiei Caritas a Diecezei Timisoara. Angajatele Smithfield au sarbatorit acest moment aniversar printr-o actiune de voluntariat, pregatind si servind beneficiarilor cantinei o masa calda.

Prin intermediul organizatiilor partenere, produsele de carne ajung la persoanele defavorizate fie sub forma unei mese calde – in cazul cantinelor sociale, centrelor de zi, spitalelor sau caselor de copii, fie sub forma de pachete – in cazul ONG-urilor care nu beneficiaza de cantina proprie.

Acest program are deja o traditie de mai multi ani in Statele Unite, unde a fost implementat de catre Smithfield Foods sub numele de Helping Hungry Homes. Potrivit Raportului CSR Smithfield, doar in 2011 s-au distribuit aproximativ 8 milioane de portii catre cantine sociale, persoanelor care au suferit in urma dezastrelor naturale si celor care traiesc in conditii de saracie extrema.

Lista posibililor beneficiari ai programului ramane deschisa, fiind incurajat orice nou parteneriat cu asociatiile caritabile. Solicitarile de inscriere in programul Hrana pentru Suflete pot fi trimise pe email: office@smithfield.ro sau fax: 0256.400.401.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...