Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Smithfield si-a majorat vanzarile cu 17,2% in primul semestru fiscal

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vanzarile grupului american Smithfield Foods, prezent si in Romania, au crescut, in primul semestru fiscal, cu 17,2%, la 6,28 miliarde de dolari, dar producatorul de carne a inregistrat pierderi nete de 8,4 milioane de dolari, fata de un profit de 72 de milioane de dolari in urma cu un an.

Profitul operational al Smithfield Foods s-a situat la 3,5 milioane de dolari, cu mult sub nivelul de 213,4 milioane de dolari obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, se arata in raportul financiar al companiei.

Grupul american a raportat pierderi din operatiuni continue in valoare de 58,5 milioane de dolari, fata de un profit de 80 de milioane de dolari realizat in primul semestru fiscal din 2007. Profitul operational al activitatilor internationale a scazut in primul semestru cu 30%, la 16,9 milioane dolari.

Smithfield Foods a intrat pe piata romaneasca in 2004, cand a achizitionat firmele Agrotorvis si Comtim Grup. Compania a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distributie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucuresti, precum si un pachet de 50% la depozitul Frigorifer din Tulcea.

Evoluția pieței europene a produselor din carne și a lactatelor în viitorul deceniu
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 18 septembrie 2019

Dacă în trecut v-am prezentat previziunile Comisiei Europene referitoare la evoluția producției de lapte-materie primă și a cărnii de vită, pentru următorul deceniu, acum vă supunem atenției prognoza referitoare la evoluția consumului produselor din carne și a modificărilor care vor surveni în structura producției europene de...

De la 1 ianuarie 2021, noi reguli pe lanțul de aprovizionare cu produse agro-alimentare
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 septembrie 2019

(Comunicat) Ca urmare a evoluției de pe piața europeană agro-alimentară, Comisia Europeană va adopta măsuri de introducere a unei transparențe sporite, prin raportarea îmbunătățită a prețurilor de-a lungul lanț de aprovizionare cu alimente.   După interzicerea practicilor comerciale neloiale și îmbunătățirea...