Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Snacks-urile pe bază de carne experimentează o creștere globală

Autor: Meat MIlkmiercuri, 19 august, 2015

Piața gustarilor din carne a beneficiat de o tendință cu creștere rapidă, în special datorită conținutului de proteine, potrivit firmei de cercetare olandeze Innova Market Insights, informează Globalmeatnews.

Potrivit datelor efectuate de către organizație, aproape 15% din lansările globale de snacks-uri pe bază de carne din ultimele 52 de săptămâni până la sfârșitul lui aprilie 2015 au făcut referire la conținutul de proteine. În Statele Unite, au fost de peste 50%.

„Chiar înainte de apariția acestui interes sporit în proteine, piața snacks-urilor din carne arăta o creștere bună la nivel global, care reflectă cererea în creștere pentru gustări mai substanțiale potrivite pentru a fi mâncate on-the-go”, a explicat Lu Ann Williams, director de inovație la Market Innova Insights.

Fără a include SUA și Africa de Sud, piața snacks-urilor cu carne a rămas oarecum nedezvoltată. În SUA, snacks-urile pe bază de carne sunt pe locul patru la preferințe în categoria de snacks-uri după chips-urile din cartofi, tortilla și mixuri de alune și semințe. Piața este în mare parte alcătuită din produse de tip junk food și a cunoscut o creștere bună în ultimii ani.

Multe produse au fost rebranduite ca o alternativă sănătoasă la gustările convenționale. Ei s-au adaptat, de asemenea, pentru a fi vândute în ambalaje mai convenabile, și includ o gamă tot mai complexă de arome – în special, foarte picant.

Piața americană a fost în mare parte dominată de carne de vită tradiționale și curcan. Cu toate acestea, nu a existat interes consistent pentru diferite tipuri de carne, cum ar fi carnea de pui și bacon.
Cu 60%, Asia avut cele mai multe lansări. Acest lucru poate fi atribuit unui număr mare de gustări din carne lansat în China. Având în vedere că piața globală rămâne subdezvoltată, există oportunități suplimentare evidente de creștere.

Tendințe care vor influența comportamentul românilor în 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 martie 2019

(Comunicat) Printre cele mai importante tendințe ce vor influența comportamentul românilor în 2019 se numără responsabilitatea fața de mediu, interesul pentru gamificare și preferința pentru interactiunea cu brandurile prin intermediul tehnologiei, arată studiul iSense Modern Consumer Trends Tracker, desfășurat anual de compania de...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna februarie
Autor: meatmilk  /   joi, 14 martie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna februarie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...