Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Softuri moderne pentru industria carnii

Autor: Meat MIlkluni, 28 ianuarie, 2013

Prin semnarea parteneriatului cu producatorul norvegian Scase, ASCENTA, divizia de consultanta IT a Softwin aduce in Romania, in exclusivitate, solutii moderne de implementare si urmarire a proceselor de productie si asigurare a trasabilitatii pentru companiile din industria carnii.

Sistemul Scase „Food Merit”, care va fi implementat de ASCENTA, cuprinde atat componente software, cat si hardware si permite colectarea tuturor informatiilor referitoare la activitatea de productie si procesare. Solutiile asigura componenta de planificare si executie a productiei, cresterea randamentului fabricii, evidentierea diferitelor centre de cost, cheltuielile finale de produs si minimizarea pierderilor prin implementarea retetelor de transare si re-asamblare. Totodata, Scase asigura un sistem corect si complet de trasabilitate, inclusiv sisteme de etichetare interna si externa cu coduri de bare.

„Nu numai Uniunea Europeana solicita sisteme de trasabilitate; in Europa, marile retele de retail cer furnizorilor de produse alimentare posibilitatea auditarii la distanta a trasabilitatii. Este de asteptat ca, incepand din 2009, aceste cerinte sa apara si in Romania si ne bucuram sa aducem in piata locala primul sistem care are aceste capabilitati deja implementate”, a spus, la randul sau, Florian Enea, Emerging Market Manager ASCENTA.

Industria romaneasca a producatorilor si procesatorilor de carne cuprinde peste 500 de companii, iar primele 10 dintre ele detin circa 40% din piata. Solutiile Scase se adreseaza acelor producatori care au investit in linii automatizate de productie si care au nevoie acum de un nivel ridicat de control, planificare si optimizare.

Oficialii ASCENTA se asteapta ca, pana la sfarsitul anului, sa incheie cel putin 5 contracte cu producatori locali din industria carnii, mai ales ca investitia unei companii intr-o astfel de solutie este recuperata intr-o perioada cuprinsa intre 6 luni si 1 an.

Piata aditivilor furajeri in crestere cu 3,5 miliarde de euro
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Conform unui raport al Transparency Market Research, preluat de Meat & Poultry, daca in 2011 piata aditivilor destinati pentru hrana animalelor era evaluata la 13,5 miliarde dolari, in urmatorii sase ani valoarea acesteia va creste cu 4 miliarde dolari. Potrivit Transparency Market Research, in perioada 2011-2018 piata aditivilor furajeri va...

Angst a lansat noul brand reteta originala
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

De curand, Angst a lansat un nou brand de preparate din carne, Reteta Originala, cu intentia directa de a se individualiza o data in plus, prin calitatea produselor. Amintirea ospetelor de alta data i-a indemnat pe tehnologii de la Angst sa puna in valoare Reteta Originala a unora dintre cele mai cautate preparate de carne, reconstruind retete...