Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Soluții românești pentru retail, la EuroShop 2014

Autor: Meat MIlkluni, 13 ianuarie, 2014

Opt companii din Romania vor expune la EuroShop Dusseldorf, cea mai importanta expozitie destinata solutiilor pentru retail. Trei dintre furnizori, Plametco, Plexirom si Pietta Glass Working, au participat la editia precedenta a targului. Alte cinci firme – Idezio, Display Solutions, Graphtec Design, Licofrig si Romvitrine – participa in premiera la eveniment. La editia precedenta a EuroShop din 2011 au expus doar cinci firme din Romania, informeaza Magazin Progresiv.

Cu o suprafata neta totala de expunere de peste 114.000 de metri patrati, targul EuroShop 2014 va aduna la Dusseldorf, intre 16-20 februarie, peste 2.000 de expozanti din 56 de tari. La editia anterioara, desfasurata in februarie 2011, a fost inregistrat un numar foarte mare de vizitatori, de peste 107.000 de persoane, peste 50% dintre acestea venind din afara Germaniei.

Inchirierea unui spatiu de expozitie in cadrul EuroShop costa 215 euro/mp. Constructia si amenajarea spatiului, dar si suportul tehnic  costa 134 euro/mp, dar poate fi mai ieftina in regie proprie. Totodata, mai exista o taxa multimedia (inscriere catalog, prezentare online companie, servicii si produse pe site-ul targului) este de 350 de euro.

EuroShop este cel mai mare targ international dedicat pietei de retail, desfasurat in Europa. Acesta este segmentat in patru zone de interes: EuroConcept, EuroSales, EuroCIS si EuroExpo.

La EuroConcept, vizitatorii pot gasi noutati din zona echipamentelor pentru magazin, al sistemelor de iluminare si de refrigerare, cat si concepte arhitecturale si de design inovatoare gandite pentru retail. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...