Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Speakeri internaționali de renume la conferința Progresiv

Autor: Meat MIlkluni, 24 februarie, 2014

Conferinţa anului in retail si FMCG, Conferinta Progresiv, anul acesta la a 14-a editie va avea loc intre 12 – 14 martie la Sinaia. Dupa cinci ani in care jucatorii din piata au luptat, au supravietuit si au inovat, trebuie acum sa-si regandeasca strategiile. De aceea indemnul sub care se desfasoara evenimentul este Rethink Retail.

Invitat special al evenimentului este JOSEPHINE GREEN – speaker si vizionar in domeniul marketingului si al consultantei de business. Ea demonstreaza necesitatea reala de a adopta complexitatea in toate formele ei, prin noi modele de organizare, modele culturale si de conducere, si de a distribui creativitatea si capacitatea in intregul sistem.

Editia din acest an a Conferintei Progresiv se bucura si de prezenta a doi speakeri internationali de renume:

JEAN-JACQUES VANDENHEEDE, Retail insights Director Europe, Nielsen
Dupa 38 de ani in cadrul Nielsen, Jean-Jacques Vandenheede este inca pasionat si curios sa descopere noi unghiuri si perspective pentru acest cameleon fascinant numit consumator. El va sustine o prezentare pe tema “A Glimpse into the Future: Innovations in European Markets and Change Drivers”

TIM EALES, Director of Strategic Insight, IRI United Kingdom
Tim Eales, un veteran al cercetarii de piata cu aproape 40 de ani de experienta, este Director of Strategic Insight la IRI Marea Britanie. El este responsabil pentru a tine pasul cu evolutiile din piata FMCG. In cadrul evenimentului el va sustine prezentarea cu tema “From Crisis to Control : Trade Promotion Levels across Europe”

Printre speakerii confirmati se mai numara:
VLAD ARDELEANU, Director Formate de Crestere si Noi Directii de Dezvoltare, Carrefour Romania
PAWEL MUSIAL, Director Genera,l Profi
GERARD CHANDRAN, Director General, Mondelez Romania
ALEXANDRU VLAD, Director Executiv, Selgros Cash&Carry România
CRISTINA LUNGU, Sales Director România & Moldova, Reckitt Benckiser
MIHAELA HOFFMAN, Marketing Manager Beverages, Coca-Cola Hellenic România
CRISTINA CRACIUN, Head of Qualitative Research, Ipsos Romania
ROXANA MIU, Strategy & Insights Manager, Danone Romania
DIANA SCAUNASU, Client Service Manager Consumer Panel Services, GfK Romania

Conferinta Progresiv este primul si cel mai important eveniment B2B dedicat industriei de retail si FMCG din Romania. Evenimentul reuneste anual peste 300 de manageri din retail, distributie, companii furnizoare de bunuri de larg consum si servicii pentru comert si alte sectoare conexe.

Sub indemnul editiei 2014 Rethink Retail, Conferinta Progresiv vine anul acesta cu propriile noutati: o noua identitate vizuala si o aplicatie de networking pentru dispozitive mobile.

Inscrierile au inceput deja si se pot face pe site-ul www.conferintaprogresiv.ro.

Evenimentul este susţinut de :
Parteneri : Fuchs, Sam Mills, FMCG Marketing & Distributie, HL Display si Toyota
Sponsori : Zuzu, Maresi Foodbroker, Haagen Dazs, Agricola, Carrefour, Tabasco, Freixenet, Whiteland BTL Services, Monini, Antinori, Hochland, Vedda si Mercury 360
Branding partner : Seed Consultants
Digital partner : momobi
Solutions partner : AD Production
Parteneri media : Wall-Street, Hotnews, rappel des titres, SMARK, Iqads, doingbusiness.ro, ziare.com si business24.ro, ARILOG, Risco, Revistele Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte.

Organizatorul este revista Progresiv, cea mai importanta publicatie B2B dedicata pietei de retail & FMCG.

Progresiv este o revistă business-to-business, aparută în 1999, ce se adresează factorilor de decizie din retail şi FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel naţional şi este auditată BRAT.

Mai multe informaţii se pot obţine la tel.: +4 021 315 90 31, Mobil: 0722 168 950, E-mail: luiza.joita@cmgromania.ro
Persoană de contact: Luiza Joiţa, Marketing & Event Manager, Trade Media Solutions.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...