Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Spot-ul Transavia, premiat de ADC România

Autor: meatmilkjoi, 19 iulie, 2018

ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic, ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic,  proiectează valorile brandului Transavia printr-un exercițiu de imaginație semnat de Petru Cuciuc și Robert Şopârlache, Art Directors și Valentin Lică, Copywriter.

 

„Am fost practic obligat să dau nota cea mai mare acestui spot pentru felul în care a reușit să capitalizeze o stare de fapt a națiunii. Pentru îndrazneala de a face o afirmație puternică pentru un brand autohton în contextul în care toți întorc privirea. Pentru felul în care a fost realizată această poveste. Pentru că m-a fǎcut să-mi spun: Dacǎ mai multe spoturi românești ar fi fost făcute așa, publicitatea românească ar fi arătat altfel.”, Teddy Sandu, Director de Creație GMP Advertising & membru ADC RO.

 

”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie” este campania care se află pe primul loc în iunie și la secțiunea TV, informează Iqads.

 

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...

Global Meat News: Infuzie de 25 de milioane de euro la AAylex Group
Autor: meatmilk  /   luni, 18 iunie 2018

Compania Aaylex Group a semnat o înțelegere în valoare de 25 de milioane de euro cu fondul de investiții Credit Value Investments (CVI) din Polonia, după cum informează Global Meat News.   Conform planului convenit, fondul va finanța dezvoltarea grupului care își vinde produsele sub marca Coco Rico, printr-o emisiune de...