Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Spot-ul Transavia, premiat de ADC România

Autor: meatmilkjoi, 19 iulie, 2018

ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic, ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic,  proiectează valorile brandului Transavia printr-un exercițiu de imaginație semnat de Petru Cuciuc și Robert Şopârlache, Art Directors și Valentin Lică, Copywriter.

 

„Am fost practic obligat să dau nota cea mai mare acestui spot pentru felul în care a reușit să capitalizeze o stare de fapt a națiunii. Pentru îndrazneala de a face o afirmație puternică pentru un brand autohton în contextul în care toți întorc privirea. Pentru felul în care a fost realizată această poveste. Pentru că m-a fǎcut să-mi spun: Dacǎ mai multe spoturi românești ar fi fost făcute așa, publicitatea românească ar fi arătat altfel.”, Teddy Sandu, Director de Creație GMP Advertising & membru ADC RO.

 

”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie” este campania care se află pe primul loc în iunie și la secțiunea TV, informează Iqads.

 

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Agricola Bacău
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

„Misiunea noastră, a celor de la AGRICOLA, este ca, prin calitatea și diversitatea produselor oferite, prin ceea ce facem zi de zi, să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor consumatorilor, angajaților, acționarilor și partenerilor noștri.   Brandul Grupului AGRICOLA ”Neam de gospodari ” aduce în discuţie moştenirea...

Avicola Lumina a devenit Furnizor al Casei Regale a României
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

(Comunicat) Majestatea Sa, Margareta, Custodele Coroanei, prin Alteta Sa Regală Principele Radu Duda a oferit luni, 26 noiembrie, în cadrul unei ceremonii de la Palatul Regal, atestarea oficială în calitate de Furnizor al Casei Regale a Romaniei companiei AVICOLA LUMINA, firmă a Grupului AGRICOLA, pentru Ouăle Ochioase și Ouăle...