Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Spot-ul Transavia, premiat de ADC România

Autor: meatmilkjoi, 19 iulie, 2018

ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic, ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic,  proiectează valorile brandului Transavia printr-un exercițiu de imaginație semnat de Petru Cuciuc și Robert Şopârlache, Art Directors și Valentin Lică, Copywriter.

 

„Am fost practic obligat să dau nota cea mai mare acestui spot pentru felul în care a reușit să capitalizeze o stare de fapt a națiunii. Pentru îndrazneala de a face o afirmație puternică pentru un brand autohton în contextul în care toți întorc privirea. Pentru felul în care a fost realizată această poveste. Pentru că m-a fǎcut să-mi spun: Dacǎ mai multe spoturi românești ar fi fost făcute așa, publicitatea românească ar fi arătat altfel.”, Teddy Sandu, Director de Creație GMP Advertising & membru ADC RO.

 

”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie” este campania care se află pe primul loc în iunie și la secțiunea TV, informează Iqads.

 

Aqua DP își va expune tehnologiile la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 11 martie 2019

Compania Aqua DP, una dintre numele de referință din domeniul tehnologiilor destinate prezervării mediului, furnizor al soluțiilor Microcat, își va expune ultima ofertă de produse și tehnologii în secțiunea Expo a Conferinței Internaționale Meat Milk 2019.   Aqua DP furnizează:   STAȚII DE EPURARE: Instalații...

Muller Dairy a fost preluată de Central Bottlings Co. Ltd.
Autor: meatmilk  /   vineri, 1 martie 2019

(Comunicat) Consiliul Concurenţei a autorizat tranzacţia prin care Central Bottlings Company Ltd achiziţionează de la Molkerei Alois Muller GmbH & CO KG participaţia deţinută de acesta la capitalul Muller Dairy Ro SRL.   În acest fel, The Central Bottlings rămâne unic acţionar al companiei Muller Dairy Ro SRL. Anterior...