Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Spot-ul Transavia, premiat de ADC România

Autor: meatmilkjoi, 19 iulie, 2018

ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic, ADC România a ales cele mai bune creații ale lunii iunie în categoriile de TV, Digital, OOH și Experiential/BTL, dar și lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia România: ”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie”.

 

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising, agenția care a realizat campania pentru Transavia, se întreabă cum ar fi arătat România dacă acțiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranță, altfel. Cu un scenariu care se adaptează perfect într-un context social și politic care ridică probleme și cu un mesaj puternic,  proiectează valorile brandului Transavia printr-un exercițiu de imaginație semnat de Petru Cuciuc și Robert Şopârlache, Art Directors și Valentin Lică, Copywriter.

 

„Am fost practic obligat să dau nota cea mai mare acestui spot pentru felul în care a reușit să capitalizeze o stare de fapt a națiunii. Pentru îndrazneala de a face o afirmație puternică pentru un brand autohton în contextul în care toți întorc privirea. Pentru felul în care a fost realizată această poveste. Pentru că m-a fǎcut să-mi spun: Dacǎ mai multe spoturi românești ar fi fost făcute așa, publicitatea românească ar fi arătat altfel.”, Teddy Sandu, Director de Creație GMP Advertising & membru ADC RO.

 

”Dacă mai mulți ar fi făcut lucrurile așa cum trebuie” este campania care se află pe primul loc în iunie și la secțiunea TV, informează Iqads.

 

Lactatele Baciul-Competitivitate prin preț și calitate!
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

SC MERIDIAN AGROIND SRL, deținătoarea de drept a brand-ului Baciul, a început producția de lactate în decembrie 1999. Firma are sediul în municipiul Râmnicu Sărat, județul Buzău și are ca obiect de activitate fabricarea produselor lactate proaspete și a brânzeturilor. Am dorit întotdeauna să ne diferențiem de concurență prin...

Grupul de firme Safir participă la Târgul Internațional SIAL
Autor: meatmilk  /   vineri, 12 octombrie 2018

(Comunicat) Grupul de firme Safir, o afacere de familie cu capital 100% românesc, cu peste 27 ani de experiență în industria cărnii, participa la cea de-a 28-a ediție a târgului SIAL, cel mai mare eveniment internațional dedicat industriei alimentareîn cadrul standului României.   Evenimentul va avea loc la Paris, în perioada...