Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Studiu Cargill: Consumatorii asociază bunăstarea animalelor cu siguranța alimentară

Autor: Nora Marinjoi, 24 mai, 2018

Cercetările efectuate de Cargill în cadrul studiului „Feed 4 Thought” au constatat că 94% dintre consumatorii europeni cred că proteina este crescută și manipulată cu măsuri adecvate de siguranță alimentară.

 

Un total de 1.000 de participanți din întreaga Uniune Europeană au fost chestionați în aprilie, pentru a examina încrederea consumatorilor în proteine, ca parte a sezonului de grill anticipat.

 

Studiul „Feed 4 Thought” a constatat că 94% dintre cei 1.000 de respondenți sunt încrezători că produsele pentru grătar pe care le-au cumpărat erau sigure pentru consum, în timp ce 87% conștientizează că o dietă corectă a animalului are impact asupra siguranței alimentare.

 

Cargill a declarat ca cercetarea face parte dintr-o temă mai largă, care are menirea de a invata cum pot avea sănătatea și bunăstarea animalelor, un impact pozitiv asupra sigurantei alimentare.

 

„Intrăm în sezonul în care consumatorii se întorc la grătar pentru a-și pregăti mesele, iar siguranța alimentelor este de prioritară”, a spus Chuck Warta, președintele Cargill Premix și Nutrition. „Este clar că toți consumatorii se interesează de locul de proveniență al alimentelor și de modul în care sunt crescute animalele și sunt tot mai conștienți de faptul că siguranța începe de fapt în fermă, cu ceea ce se găsește într-o dietă a animalului”.

 

Alte rezultate ale sondajului arată că produsul preferat de europeni pentru grătar este carnea de porc  (42%), în timp ce hamburgerii, cotletul de pui și carnea de vită au procente de 25%, 18% și, respectiv, 12%.

 

Referitor la rezultatele studiului publicat de Global Meat, Cargill a adăugat că are sute de profesioniști în domeniul siguranței alimentelor din întreaga industrie a proteinelor din Uniunea Europeană, care lucrează din greu, în fiecare zi, pentru a pune în aplicare măsurile de siguranță alimentară

 

„Este important să continuăm să construim încrederea consumatorilor în ceea ce privește sănătatea, siguranța și durabilitatea cărnii pe care o consumă”, a declarat președintele Cargill Protein, Brian Sikes. „Îi încurajăm pe consumatori să promoveze siguranța alimentelor, urmărind practici sigure de gătit, pe măsură ce se declanșează sezonul de grătar”.

ANSVSA controalează ouăle provenite din comerțul intracomunitar
Autor: meatmilk  /   miercuri, 3 aprilie 2019

(Comunicat) În perioada 25.03.2019 – 12.04.2019, se desfășoară controale la nivel național pentru verificarea respectării, de către operatorii din sectorul alimentar, a condiţiilor sanitare veterinare şi de siguranţa alimentelor referitoare la transportul, ambalarea, depozitarea și comercializarea ouălor provenite din  comerțul...

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...