Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Studiu Cargill: Consumatorii asociază bunăstarea animalelor cu siguranța alimentară

Autor: Nora Marinjoi, 24 mai, 2018

Cercetările efectuate de Cargill în cadrul studiului „Feed 4 Thought” au constatat că 94% dintre consumatorii europeni cred că proteina este crescută și manipulată cu măsuri adecvate de siguranță alimentară.

 

Un total de 1.000 de participanți din întreaga Uniune Europeană au fost chestionați în aprilie, pentru a examina încrederea consumatorilor în proteine, ca parte a sezonului de grill anticipat.

 

Studiul „Feed 4 Thought” a constatat că 94% dintre cei 1.000 de respondenți sunt încrezători că produsele pentru grătar pe care le-au cumpărat erau sigure pentru consum, în timp ce 87% conștientizează că o dietă corectă a animalului are impact asupra siguranței alimentare.

 

Cargill a declarat ca cercetarea face parte dintr-o temă mai largă, care are menirea de a invata cum pot avea sănătatea și bunăstarea animalelor, un impact pozitiv asupra sigurantei alimentare.

 

„Intrăm în sezonul în care consumatorii se întorc la grătar pentru a-și pregăti mesele, iar siguranța alimentelor este de prioritară”, a spus Chuck Warta, președintele Cargill Premix și Nutrition. „Este clar că toți consumatorii se interesează de locul de proveniență al alimentelor și de modul în care sunt crescute animalele și sunt tot mai conștienți de faptul că siguranța începe de fapt în fermă, cu ceea ce se găsește într-o dietă a animalului”.

 

Alte rezultate ale sondajului arată că produsul preferat de europeni pentru grătar este carnea de porc  (42%), în timp ce hamburgerii, cotletul de pui și carnea de vită au procente de 25%, 18% și, respectiv, 12%.

 

Referitor la rezultatele studiului publicat de Global Meat, Cargill a adăugat că are sute de profesioniști în domeniul siguranței alimentelor din întreaga industrie a proteinelor din Uniunea Europeană, care lucrează din greu, în fiecare zi, pentru a pune în aplicare măsurile de siguranță alimentară

 

„Este important să continuăm să construim încrederea consumatorilor în ceea ce privește sănătatea, siguranța și durabilitatea cărnii pe care o consumă”, a declarat președintele Cargill Protein, Brian Sikes. „Îi încurajăm pe consumatori să promoveze siguranța alimentelor, urmărind practici sigure de gătit, pe măsură ce se declanșează sezonul de grătar”.

ANPC: Proiect de Ordin cu privire la campaniile promoționale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 4 septembrie 2019

(Comunicat ANPC) Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, prin Direcția Generală Control și  Supraveghere Piață și Armonizare Europeană,  a propus pentru consultare publică, la data de 29.08.2019, un Proiect de Ordin pentru informarea consumatorilor de către operatorii economici cu privire la continuarea...

Trei condiții esențiale pentru o bună funcționare a unităților CIP
Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 30 august 2019

În aplicațiile cu standarde ridicate de igienă, cum ar fi producția alimentară, igiena este deosebit de importantă, iar unitățile CIP își au importanța lor. Toate conductele și tuburile trebuie spălate regulat cu agenți de curățare pentru a îndepărta bacteriile, reziduurile chimice și biologice și pentru a preveni răspândirea...