Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Studiu carmolimp: romanii sunt de trei ori mai atenti la calitatea produselor alimentare pe care le cumpara fata de acum de cinci ani

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unui studiu comandat de CarmOlimp, consumatorii romani sunt de trei ori mai atenti la continutul si calitatea produselor alimentare achizitionate, in special in ceea ce priveste preparatele din carne.

Studiul s-a desfasurat pe un esantion de 3000 de respondenti, cumparatori in magazine mixte si supermarketuri. O atentie deosebita o acorda produselor alimentare pe care le achizitioneaza familiile cu copii.

Conform studiului realizat a reiesit ca majoritatea consumatorilor romani se orienteaza in decizia lor de cumparare in special dupa criteriul raport calitate-pret. Peste 90% dintre romani prefera preparatele din carne romanesti datorita unor factori precum pretul mai mic, calitatea mai mare dar si pentru ca produsele autohtone sunt adaptate nevoilor consumatorului roman si valorifica ingrediente de provenienta locala. Informatia despre calitatea produsului este foarte importanta, astfel ca romanii acorda o atentie sporita citirii etichetei produsului, ajungand sa petreaca mai mult timp la raft.

Romanii au devenit in ultimii ani, pe fondul crizei economice, mult mai exigenti in deciziile de achizitie si au un comportament de cumparare mai mult pragmatic decat impulsiv.

Produsele autohtone sunt preferatele romanilor

Preparatele din carne romanesti castiga teren in preferintele de cumparare ale romanilor. Conteaza foarte mult gustul, continutul de ingrediente naturale si proaspete dar si pretul mai scazut fata de cel al produselor de import.

Conform studiului realizat, cumparatorii romani prefera mezelurile traditionale, afumate cu fum natural, cu ingrediente proaspete si de provenienta autohtona. Printre factorii cei mai importanti ce atarna in balanta atunci cand cumpara un produs alimentar, 86% dintre cei intervievati in cadrul studiului au declarat ca este foarte important ca acesta sa fie natural, sa nu contina coloranti artificiali (69%), conservanti (64%), indulcitori artificiali (59%) sau aditivi (59%).

CarmOlimp este unul dintre producatorii romani care au inteles nevoia consumatorului pentru produse proaspete si care respecta retetele traditionale.
CarmOlimp produce si comercializeaza o gama larga de preparate din carne precum salamuri, carnati, sunci presate, specialitati, afumaturi, parizere, cremwursti.

Punem foarte mare pret pe calitate si de aceea toate mezelurile noastre sunt preparate din materie prima proaspata, provenita atat de la fermele proprii cat si de la alte ferme romanesti. Toate produsele noastre sunt realizate dupa retete traditionale, cu ingrediente naturale, din porc romanesc crescut sanatos, afumate cu fum natural. Pe acest segment, de produse naturale, cu retete traditionale tipic romanesti, cererea este din ce in ce mai mare, spune Valentin Soneriu, Director General CarmOlimp.

Un alt motiv pentru care consumatorii romani prefera produsele de provenienta autohtona este apropierea geografica a locului de fabricatie care inseamna o prospetime mai buna a produselor.

CarmOlimp dispune de una dintre cele mai moderne fabrici de mezeluri din Romania, cu o capacitate de productie de peste 120 tone/zi. Localizarea fabricii in centrul tarii confera companiei un mare avantaj in aprovizionarea clientilor in cele mai bune conditii.

Despre CarmOlimp

Compania CarmOlimp a inregistrat in prima jumatate a anului afaceri de 14 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada anterioara si isi mentine previziunile privind atingerea in 2012 a nivelului de 30 milioane de euro.

CarmOlimp este cel mai mare producator si distribuitor de carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix din tara. In prezent, compania opereaza un numar de 50 magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.

INSSE: Cifra de afaceri în comerţul cu ridicata în luna ianuarie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut în termeni nominali faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 20,9% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,0%....

Dezbatere dedicată PAC şi Politicii de Coeziune, găzduită de Parlamentul României
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

(Comunicat) Secretarul de stat Daniel Dumitru Botănoiu a participat la Reuniunea dedicată Politicii Agricole Comune şi Politicii de Coeziune, ce s-a desfășurat la Parlamentul României.   Cu această ocazie, în cadrul sesiunii dedicate dezbaterii Bugetului Politicii Agricole Comune, secretarul de stat Botănoiu a punctat câteva...