Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Studiu: cumparatorii, mai atenti cand cumpara carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Un studiu realizat in Statele Unite arata ca, pentru a face economii, oamenii isi schimba comportamentul de achizitie pe toate zonele, inclusiv alimente si carne. Aproape 71% din participantii la studiu au precizat ca studiaza cu atentie pliantele emise de magazine in cautarea ofertelor cu preturi mici pe segmentul carnii. Astfel, 69% dintre respondenti au declarat ca prefera sa faca provizii de carne atunci cand aceasta are pret promotional, iar 67% prefera sa cumpere bucati de carne mai ieftine. Altii prepara carne la caserola sau in combinatie cu pastele, pentru a spori cantitatea de mancare preparata sau pur si simplu prefera sa cumpere si sa gateasca mai rar carne, mai arata studiul.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...