Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Studiu: cumparatorii, mai atenti cand cumpara carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Un studiu realizat in Statele Unite arata ca, pentru a face economii, oamenii isi schimba comportamentul de achizitie pe toate zonele, inclusiv alimente si carne. Aproape 71% din participantii la studiu au precizat ca studiaza cu atentie pliantele emise de magazine in cautarea ofertelor cu preturi mici pe segmentul carnii. Astfel, 69% dintre respondenti au declarat ca prefera sa faca provizii de carne atunci cand aceasta are pret promotional, iar 67% prefera sa cumpere bucati de carne mai ieftine. Altii prepara carne la caserola sau in combinatie cu pastele, pentru a spori cantitatea de mancare preparata sau pur si simplu prefera sa cumpere si sa gateasca mai rar carne, mai arata studiul.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...