Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Studiu: Etichetele eco influențează prea puțin alegerile consumatorilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 19 februarie, 2014

Importanța dată de consumatori sustenabilității rareori se reflectă în comportamentul de cumpărare, potrivit noului studiu realizat de Consiliul European pentru informare privind Alimentele (EUFIC), informează Global Meat News.

Cercetătorii au chestionat aprox. 4000 de consumatori din 6 țări europene (Marea Britanie, Spania, Franța, Germania, Polonia și Suedia) despre cum percep ei problemele legate de sustenabilitate, inclusiv cât de familiare le sunt etichetele bio. Noul studiu a fost publicat în jurnalul Food Policy.

Potrivit rezultatelor nivelul de conștientizare este mare, în special despre munca în rândul copiilor, defrișare, malnutriție, bunăstare animală, folosirea pesticidelor, daunele aduse mediului înconjurător și risipa de alimente. Cu toate acestea, conceptul despre sustenabilitate a fost mai dificil de relevat decât problemele legate de sănătate și nutriție și de aceea a avut o relevanță mică printre consumatori, au declarat cercetătorii.

”Rezultatele indică că etichetele sustenabile, în prezent nu joacă un rol important în alegerile consumatorilor privind alimentele, și utilizarea viitoare a acestor etichete va depinde de gradul în care conștientizarea sustenabilității se va reflecta în comportamentul consumatorilor”, spun autorii studiului.

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...