Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Subway vrea să devină cel mai mare lanţ de restaurante din Romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 20 august, 2014

La doi ani de la intrarea pe piaţa locală lanţul american de restaurante Subway a ajuns la 20 de restaurante şi îşi propune un ritm de deschidere de o unitate nouă în fiecare lună, pentru a ajunge pe termen scurt la o reţea de 40 de unităţi, informeaza ZF.

 

„Oamenii au început să fie mai atenţi la modul cum este preparată mâncarea şi care sunt beneficiile nutriţionale ale ingredien­telor folosite. Consumatorii sunt preocupaţi de un stil de viaţă sănătos care să preîn­tâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile oraşe, precum Bucureşti, cu restul ţării, consu­matorii din acestea aleg o masă rapidă în timpul zilei în loc să mănânce la restau­rant“, explică Rumen Radev, agent de dezvoltare la Subway România pentru zo­nele Bucureşti şi Ilfov, unul dintre mo­tivele pentru care piaţa autohtonă vine în susţi­ne­rea businessu­lui de tip quick service Subway.

Rumen Radev este principalul respon­sabil de dezvoltare a reţelei în zona Bu­cureşit şi Ilfov, după ce a acumulat o experienţă de mai bine de 18 ani în dezvoltarea şi implementarea de produse noi şi şase ani de experienţă în domeniul francizelor. „Am descoperit potenţialul de business al Subway în perioada în care lucram în SUA. Am decis atunci să aduc businessul în ţara mea natală, în Bulgaria“, explică el modul cum a luat contact cu brandul american. Împreună cu partenerul său Ivan Todorov a obţinut licenţa de franciză pentru primul restaurant Subway din Bulgaria, iar ulterior a primit drepturile de dezvoltare a reţelei în ţara natală. După ce au extins reţeaua la 30 de restaurante în aproape patru ani, cei doi au primit aprobarea de a se extinde cu businessul în afara ţării. Astfel, anul 2012 a marcat mutarea lui Rumen Radev în România şi începutul dezvoltării pe piaţa locală.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...