Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Succes deosebit al companiei Doripesco la Berlin, urmează Dubai!

Autor: meatmilkmiercuri, 31 ianuarie, 2018

(Comunicat) In perioada 19 – 28 ianuarie 2018 produsele companiei Doripesco au fost prezentate in cadrul celei de a 83-a editii a expozitiei internationale „Saptamana Verde”, Berlin, Germania.

 

Acest eveniment este dedicat agriculturii, horticulturii si industriei alimentare. In cadrul lui se reunesc anual zeci de mii de producatori, consumatori sau oficialitati din diverse tari. La standul MADR din incinta expozitiei, vizitatorii au putut degusta produse romanesti inregistrate cu Indicatie Geografica Protejata precum: Salamul de Sibiu, Novacul Afumat din Tara Barsei, dar si Telemeaua de Ibanesti, produs inregistrat cu Denumire de Origine Protejata.

 

Vizitatorii expozitiei au putut degusta la standul MADR si alte produse din gama Delta din Carpati – Doripesco, o parte dintre acestea fiind certificate ca si produse traditionale: Bagheta Pescareasca, Batogul Afumat, Pastravul Ardelenesc, Pastrama Pescareasca, Salata de Icre de Crap, Zacusca din peste cu ciuperci.

 

Compania Doripesco va fi prezenta si in Dubai, la expozitia Gulfood 2018, in perioada 18 – 22 februarie 2018. In cadrul acestui eveniment, vor fi prezenti expozanti din domeniul agriculturii, produselor alimentare si bauturilor. Se preconizeaza ca acest eveniment sa aiba peste 4500 de expozanti si peste 82000 de vizitatori.

 

Gulfood este cel mai mare spectacol anual de produse alimentare din lume. „Evenimentele de profil, asa cum sunt si acestea, sunt foarte importante pentru compania Doripesco, intrucat prin intermediul lor pe de o parte ajungem mai aproape de clienti, iar pe de alta parte aflam noutatile din piata si dezvoltam noi relatii cu furnizori si clienti. Echipa Doripesco se afla intr-o continua activitate de cercetare-dezvoltare, pentru a ne incanta clientii cu noi specialitati.” (Ing. Dorin Crizbaşan – Director General S.C. Doripesco S.A.)

 

Doripesco va prezenta la acest eveniment produsele gamei Delta din Carpati: Salata de Icre de Crap, Batogul Afumat, Pastravul Ardelenesc, Pastrama Pescareasca, Bagheta Pescareasca (produse atestate ca fiind traditionale), dar si Novacul Afumat din Tara Barsei (produs cu certificarea IGP). Fiind un eveniment destinat inovatiilor din domeniu, echipa Doripesco a pregatit noi specialitati pescaresti (Salata din pastrav cu sos salsa, Salata din pastrav cu broccoli, Aperitiv din pastrav cu migdale, Sote din pastrav cu spanac, File de pastrav cu sos de masline, Ostropel si Vinegreta din pastrav). In plus, la acest eveniment se va prezenta si apa Armonia, in speranta realizarii unor parteneriate cu Emiratele Arabe.

 

„In prezent, compania Doripesco detine in portofoliul sau peste 50 de produse pescaresti, grupate pe mai multe categorii: produse tartinabile, produse din peste afumat, specialitati pescaresti, dar si produse congelate. Doripesco este furnizor national in cele peste 100 magazine Kaufland. In afara de reteaua nationala Kaufland, produsele Doripesco se pot gasi in: Carrefour, Metro, Selgros, Billa, iar in Auchan, Cora si Mega Image se gasesc sub marca proprie (Mega Image: Gusturi Romanesti, Cora: Traditia Gustului, Auchan: marca proprie Auchan). In plus, suntem prezenti si pe pietele externe (Franta, Germania, Italia si Anglia)”, a declarat pentru revista Meat.Milk. doamna Ruxandra Coc – Director Dezvoltare.

 

Centenarul Marii Uniri-Mesajul companiei Testo
Autor: meatmilk  /   joi, 29 noiembrie 2018

Testo România, filiala locală a producătorului german Testo SE& Co KGaA, activează pe piața românească începând cu 2012 având sediul central la Cluj Napoca.   Încă de la inființare am încercat să venim în ajutorul clienților atât cu produse și servicii de calitate cât și cu personal calificat care să poată...

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Agricola Bacău
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 noiembrie 2018

„Misiunea noastră, a celor de la AGRICOLA, este ca, prin calitatea și diversitatea produselor oferite, prin ceea ce facem zi de zi, să ne ridicăm la înălțimea așteptărilor consumatorilor, angajaților, acționarilor și partenerilor noștri.   Brandul Grupului AGRICOLA ”Neam de gospodari ” aduce în discuţie moştenirea...