Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Sudpack, excelența calității

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Cu o tradiție de aproape cincizeci de ani in industria de ambalaje, Grupul Sudpack AG-Germania reprezintă o garanție a calității, avangarda tehnologică din domeniu.

Inființata in anul 1964 de Alfred Remmele, in Ochsenhausen, Bavaria, Sudpack s-a impus pe piața mondiala a industriei de ambalaje drept unul dintre cei mai importanți jucatori, atat prin produsele sale de excepție, cat âi prin tehnologia de foarte inalta performanța pe care o utilizeaza. Dezvoltarea Grupului a insemnat o preocupare constanta a head-quarter-ului aflat in Elveția, fiecare pas reprezentand o premiera in domeniu.

Astfel, in 1969, a fost achiziționata prima mașina de extrudat folie-polimer. In 1975, s-a cumparat prima mașina de laminare a foliilor, iar in 1977 s-a achiziționat prima presa de printare a foliilor laminate. Aceasta achiziție a fost deosebit de importanta pentru ca, in acest fel, s-a realizat deschiderea catre noua piața a foliilor tiparite. Dealtfel, Sudpack AG se mandrește cu deosebita calitate a printurilor. Anul 1978 a insemnat un alt moment important, atunci deschizandu-se in Marea Britanie prima sucursala din strainatate, a firmei. Din acel an, a inceput expansiunea mondiala a Sudpack AG, in momentul de fața dispunand de 30 de sucursale, in intreaga lume.

Ca dovada a modului in care Sudpak AG doreºte sa iși onoreze fiecare contract, Grupul prefera sa lucreze direct, prin rețeaua sa de sucursale, fara a deschide agenții. In acest fel, este eliminat orice intermediar, prețurile ramanand mereu cele de la poarta fabricii. In același timp, calitatea produselor ramane la cele mai inalte standarde, oriunde in lume, putandu-se exercita in mod direct un control strict, atat al producției, cat și al mentenanței și al service-ului. In acest mod, se realizeaza fidelizarea clienþilor și extinderea cotei de piața.

Desigur, Sudpack-Romania iși desfașoara activitatea potrivit tuturor acestor coordonate, raspunzand celor mai inalte exigențe ale beneficiarilor. Inființata in anul 2005, Sucursala Sudpack-Romania are printre beneficiari pe toși marii producatori din industria alimentara a Romaniei, aceștia aliniindu-se, din punct de vedere al ambalajelor, celor mai inalte standarde tehnologice și de calitate. Astfel, producatorii romani, care folosesc tehnologia Sudpack, asigura pe deplin protecția produsului alimentar și siguranța lui alimentara. Dintre firmele care beneficiaza de produsele și tehnologiile Sudpack amintim: Angst, Caroli, Campofrio, Meda, Hochland, Dorna, Albalact etc.

In realizarea produselor sale, Sudpack folosește tehnologii de coextrudare orizontala prin fanta sau verticala prin suflare cu aer, de laminare a foliilor pana la 10 straturi, dispunand de cel mai mare extruder orizontal in lume! Tehnologiile de tiparire a foliilor lucreaza in sistem “flexo, pana la 10 culori, sau in rotogravura, pana la 12 culori. In curand, la fabrica din Germania se vor construi halele in care se va monta cel mai mare extruder de folie prin suflare din lume! O alta direcție a activitații Sudpack o reprezinta protecția, prin ambalaje specifice, a tehnicii medicale de intervenție.

Desigur, performanþele Grupului Sudpack AG nu ar fi atins nivelul actual, daca Departamentul de Cercetare nu ar fi brevetat, de la inființare și pana acum, impresionantul numar de 10.000 de invenþii și inovații. Acesta este un argument in plus al plasarii firmei in avangarda tehnologica din industria de ambalaje, fapt care asigura calitatea de excepție a produselor sale.

Evident, fabricile fiind in Germania, producția res­pecta cele mai stricte norme de mediu. Produsele corespund celor mai acerbe teste fizico-chimice din lume, fiind exportate atat in Europa, cat și in Asia, Australia, Orient, SUA și America de Sud. Toate acestea conduc la neta diferențiere faþa de alte firme de profil, Sudpack garantand excelența in calitate, atat a extrudarii, a tiparirii Flexo sau Roto, cat și a serviciilor post-vanzare.

Pentru piața romaneasca, principalele categorii de oferte le reprezinta foliile de termoformare rigide și flexibile, tiparite flexo și rotogravura, folii flowpack, folii destinate aplicaþiilor de sterilizare, destinate aplicaþiilor cu microunde.

Pentru viitor, se dorește crearea unui parteneriat pe termen lung, intre Sudpack și procesatorii din industria locala, asemenea parteneriatelor create de Sudpack in Germania și Elveția, acolo unde aceștia lucreaza impreuna de peste 40 de ani. (I.S.)

Profi a ajuns să dețină 300 de magazine în format standard
Autor: meatmilk  /   luni, 20 noiembrie 2017

(Comunicat) Trei magazine Profi Standard au fost deschise saptamana trecuta, la Bacau, Bucuresti si Belcesti, ajungand astfel la un numar total de 360 de unitati sub acest format. Totodata, au fost deschise alte trei magazine, cate unul in localitatile: Melinesti, Piatra Neamt si Moldovita.   Magazinul din Bacau se afla pe Calea...

Kaufland a confirmat participarea la Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 mai 2017

Unul dintre cei mai mari și mai dinamici retaileri din România, Kaufland, a confirmat prezența la cea de-a VI-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk.   Kaufland este prezent în România din anul 2005, și avut în anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri,...