Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Südpack și-a făcut public primul Raport de Sustenabilitate

Autor: meatmilkjoi, 2 februarie, 2017

Durabilitatea joacă un rol-cheie pentru Südpack Verpackungen GmbH & Co. Compania cu sediul în Ochsenhausen, Germania, a investit în producția și dezvoltarea durabilă a personalului de zeci de ani, demonstrând responsabilitatea socială a întreprinderilor în numeroase proiecte sociale. Clienții, furnizorii și alte părți interesate vor avea de acum posibilitatea de a citi despre ceea ce implică acest angajament. De aceea, Südpack a lansat primul Raport de sustenabilitate.

 

În document se afirmă: “Fotografii de deșeuri de plastic plutind în ocean sau rapoarte de particule care intră în lanțul alimentar aruncă o lumină negativă asupra maselor plastice, în general. În calitate de producători de filme și ambalaje din plastic, avem responsabilitatea de a îmbunătăți în mod continuu impactul asupra mediului al produselor noastre ia în considerare “, explică Südpack Managing Partner Johannes Remmele.

 

“Cu acest Raport de durabilitate, suntem una dintre primele companii din domeniul nostru pentru a documenta în mod public ceea ce am realizat deja în acest domeniu. Suntem, de asemenea, interesați în stabilirea de noi obiective ambițioase pentru anii următori.”

 

Südpack va publica Raportul de sustenabilitate la fiecare doi ani, asigurându-se că realizările sale în acest domeniu sunt pe deplin transparente și măsurabile. Prima editie ofera peste 40 de pagini de informații cu privire la activitățile ecologice, corporatiste și sociale ale companiei în anul 2015 de afaceri. Cifrele din 2014 și 2013 de ani de afaceri oferă o bază pentru comparație.

 

Raportul de sustenabilitate urmează cele mai recente linii directoare G4 Global Reporting Initiative (GRI). “Acest lucru asigură că raportarea noastră este recunoscută pe plan internațional și verificabile”, spune Südpack Sustainability Officer, Klaus Pöpperl. “Liniile directoare reprezintă înțelegerea noastră holistică a durabilității. Ele ne permit să documenteze ceea ce am realizat și în ce domenii, in cadrul companiei noastre, având confirmarea unei companii independente de certificare.”

 

Producție și produse durabile

 

Un element-cheie al eforturilor de durabilitate Südpack este în domeniul producției de ambalaje. Prin scăderea emisiilor, reducerea materiilor prime și a deșeurilor, precum și punerea în aplicare a unui sistem eficient de gestionare a energiei, amprenta de carbon a soluțiilor de ambalare a fost redus semnificativ în ultimii ani. Compania este, de asemenea, activă în inițiative la nivel de industrie.

 

În 2015, una dintre primele întreprinderi din Germania care urmează să fie certificate ca parte a inițiativei “Zero Pellet Loose” de către Industrievereinigung Kunststoffverpackungen (Asociația Germană pentru Materiale plastice Ambalaje si Filme), a fost Südpack,  pentru măsurile sale pentru a preveni pierderea de granule.

 

Compania este interesată în optimizarea în mod continuu a proprietăților de protecție a produselor,  pentru a limita alterarea produselor alimentare, rafinarea filmelor pentru a reduce consumul de material și prin investiții în clădiri noi și linii de producție.

 

Angajamentul angajaților și al companiei

 

Aceste eforturi sunt completate de măsuri durabile în societate, de dezvoltare a personalului și a sănătății la locul de muncă și a siguranței. “Noi vedem durabilitatea ca o abordare globală, care implică toate diviziile companiei noastre”, explică Johannes Remmele. “Conceptul se extinde de la producție la parteneriate pe termen lung cu clienții și furnizorii, precum și de la angajații individuali la responsabilitatea companiei noastre față de societate, în ansamblul ei.” Angajamentul social și de sponsorizare sunt, de asemenea, o parte integrantă a culturii corporative Südpack.

Bioeconomia și eficiența energetică în dezvoltarea agro-industriei României
Autor: meatmilk  /   joi, 6 iunie 2019

Energynomics.ro și TMT PR lansează prima caravană națională dedicată tendințelor și oportunităților de optimizare a resurselor și a costurilor în industria agro-alimentară.   Campania este construită în jurul a două concepte-cheie la nivel european: bioeconomia și eficiența energetică, oportunități de creștere...

Weltec Biopower: Biometan din deșeuri și energie pentru 9.600 gospodării
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 februarie 2019

(Comunicat) În timpul iernii 2019, producătorul german de instalații de biogaz WELTEC BIOPOWER a început să construiască o fabrică de biometan lângă Pontefract, West Yorkshire, Marea Britanie. Clientul este Lanes Farm Energy, un proiect gas-to-grid, dezvoltat de Aqua Consultants.   Tel Sultan, directorul companiei Lanes Farm...