Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Supeco Investment/Carrefour atacă segmentul retail-hibrid

Autor: Meat MIlkluni, 29 septembrie, 2014

Compania Supeco Investment, înfiinţată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deţine 90% din acţiuni) şi Artima (10% din titluri), a deschis la sfârşitul săptămânii trecute primul magazin de pe piaţa locală, la Râmnicu Vâlcea, o unitate cu o suprafaţă de vânzare de 1.700 de metri pătraţi.

ZF a scris încă din primăvară că grupul francez, prezent deja la nivel local cu o reţea de peste 160 de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, urma să intre în România cu cel de-al patrulea format de magazine, Supeco, un hibrid între discounter şi cash&carry. Formatul Supeco a fost lansat iniţial în Spania.

Compania Supeco Investment, care potrivit datelor din Monitorul Oficial a fost pusă pe picioare în aprilie 2014, are în prezent anunţuri de angajare şi în Giurgiu, Târgovişte şi Slatina, potrivit site-urilor de recrutare. (Mai multe, pe www.zf.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...