Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Supermarketurile belgiene nu vor mai vinde carne de porc castrat

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Marile supermarket-uri din Belgia au anuntat ca vor opri vanzarile de carne de porc provenita de la porcii castrati, pana la sfarsitul anului. Acest fapt survine dupa ce fermele de suine Colruyt si Okay au fost de acord cu oprirea castrarii fizice si au anuntat ca vor folosi vaccinuri potrivit procedurii standard pentru cresterea porcilor masculi, reducandu-se astfel raspandirea in carne a infectiilor provenite de la vier.

O serie de teste efectuate de catre Colruyt Group pe 2.600 de animale dupa administrarea vaccinului Improvac au confirmat faptul ca vaccinarea a fost extrem de eficienta in reducerea mirosului sexual, iar animalele sunt mult mai prietenoase. Producatorul vaccinului, Pfizer Animal Health, a salutat descoperirea facuta de retailer cu privire la produsul pe care il fabrica.

„Exista pareri unanime intre legislatorii europeni si marile retele de aprovizionare cu carne de porc, cum ca avem nevoie de cat mai multe solutii pentru a creste animale prietenoase de sex masculin, fara a compromite calitatea carnii”, a declarat Pfizer Stephan Martin, responsabil cu comercializarea Improvac in Europa.

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...