Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Supermarketurile belgiene nu vor mai vinde carne de porc castrat

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Marile supermarket-uri din Belgia au anuntat ca vor opri vanzarile de carne de porc provenita de la porcii castrati, pana la sfarsitul anului. Acest fapt survine dupa ce fermele de suine Colruyt si Okay au fost de acord cu oprirea castrarii fizice si au anuntat ca vor folosi vaccinuri potrivit procedurii standard pentru cresterea porcilor masculi, reducandu-se astfel raspandirea in carne a infectiilor provenite de la vier.

O serie de teste efectuate de catre Colruyt Group pe 2.600 de animale dupa administrarea vaccinului Improvac au confirmat faptul ca vaccinarea a fost extrem de eficienta in reducerea mirosului sexual, iar animalele sunt mult mai prietenoase. Producatorul vaccinului, Pfizer Animal Health, a salutat descoperirea facuta de retailer cu privire la produsul pe care il fabrica.

„Exista pareri unanime intre legislatorii europeni si marile retele de aprovizionare cu carne de porc, cum ca avem nevoie de cat mai multe solutii pentru a creste animale prietenoase de sex masculin, fara a compromite calitatea carnii”, a declarat Pfizer Stephan Martin, responsabil cu comercializarea Improvac in Europa.

Meat.Milk 2019: Iveco România și Autofrigo Center vor expune echipamente de frig pentru transport auto
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 aprilie 2019

Iveco România și Autofrigo Center au devenit și în acest an parteneri ai conferinței Meat.Milk 2019, care se va desfășura în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Ca urmare, pe platoul din fața hotelului, cele două companii vor expune autocamionete Iveco Daily, echipate cu soluții de frig auto, destinat...

Statul garantează 80% din creditele fermierilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 aprilie 2019

(Comunicat) Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM), continua in 2019 strategia  de pozitionare ca pilon de sprijin pragmatic pentru dezvoltarea mediului antreprenorial, a persoanelor fizice si a beneficiarilor publici prin facilitarea accesului la finantare.   Implementarea si derularea diverselor programe...