Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Supermarketurile si hipermarketurile vor amenaja raioane speciale pentru produsele traditionale

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Supermarketurile si hipermarketurile vor amenaja raioane sau standuri speciale unde vor fi expuse pentru vanzare produse traditionale specifice diferitelor regiuni ale tarii, decizia fiind luata in cadrul unei intalniri intre retaileri si presedintele ANSVSA, Marian Zlotea, informeaza Mediafax Business.

„Astfel, vom putea oferi producatorilor de produse traditionale romanesti posibilitatea unei piete extinse, consumatorilor posibilitatea de a-si procura produse traditionale verificate sanitar – veterinar si pentru siguranta alimentelor din supermarketuri, iar retelelor de supermarketuri o diversificare a produselor comercializate, ceea ce va fi benefic pentru toti”, a declarat, luni, intr-un comunicat, Marian Zlotea, dupa intalnirea cu reprezentantii retailerilor.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...