Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tabara: carnea de oaie este tot mai ceruta pe pietele externe

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit postului Antena satelor, cererea de carne de oaie si de lana este in crestere pe pietele externe, cresterea ovinelor fiind un sector care are perspective de dezvoltare, a declarat, duminica, ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara.

Prezent, duminica dupa-amiaza, in localitatea hunedoreana Costesti, la „Expozitia si bursa de ovine Turcana”, ministrul Agriculturii, Valeriu Tabara, a declarat ca sectorul ovinelor a evoluat mult in Romania in ultimiii ani si ca este nevoie de o dezvoltare continua deoarece cererea de carne de oaie si lana pe pietele externe este in crestere.

„Politicile de sustinere si subventiile, asigurarea acestor bani la timp, si-au facut efectul prin cresterea efectivelor de ovine. Cu atat mai mult cu cat in piata europeana, dar si in afara acesteia, exista o cerere foarte importanta de produse provenite din sectorul ovin.

Incepe sa fie o cerere ridicata inclusiv la lana, ceea ce nu s-a prea valorificat in ultimii 20 de ani, dar exista si o piata a carnii de ovina, exceptionala”, a afirmat ministrul Agriculturii.

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...