Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Teama de corectitudine a pseudo-traditionalistilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ioan Vidrighin, unul dintre partizanii traditionalismului alimentar de fabricuta, se arata de-a dreptul speriat de presedintele Federatiei Patronale din Industria Alimentara, Sorin Minea, care – intr-o emisiune TV cu profil agricol – a readus in discutie problema lipsei unei evidente clare a tuturor celor care pun in vanzare produse traditionale, a locurilor de desfacere si a cantitatilor vandute.

Acestia, ar trebui sa adopte regula de baza a traditionalistilor din Uniunea Europeana, unde micii producatori pot comercializa doar in locurile de productie.

Transformat ad-hoc in avocat al falsilor ciobani si producatori din cadrul Asociatiei Judetene a Producatorilor de Produse Traditionale si Ecologice Margnimea Sibiului, Ioan Vidrighin sare la gatul lui Sorin Minea, intr-un material publicat de Tribuna Sibiului.

In opinia semnatarului, gestul firesc de a indemna ANPC si ANSVSA la controale riguroase asupra produselor traditionale este cosiderat manie proletara.

Limitarea prezentei pe piata a marfurilor falsificate si o fiscalzare corecta stanjenesc pseudo-producatorii constituiti in asociatii fara scop patrimonial (?), considerandu-se protejati de certificari precum Denumire de Origine Protejata (DOP) si Indice de Origine Protejata (IGP). Oare Marginimea Sibiului a aparut odata cu inscrierea in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor a minifabricutelor industriale? (Ioan ªerbanescu)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Teama de corectitudine a pseudo-traditionalistilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ioan Vidrighin, unul dintre partizanii traditionalismului alimentar de fabricuta, se arata de-a dreptul speriat de presedintele Federatiei Patronale din Industria Alimentara, Sorin Minea, care, intr-o emisiune TV cu profil agricol, a readus in discutie problema lipsei unei evidente clare a tuturor celor care pun in vanzare produse traditionale, a locurilor de desfacere si a cantitatilor vandute. Acestia, ar trebui sa adopte regula de baza a traditionalistilor din Uniunea Europeana, unde micii producatori pot comercializa doar in locurile de productie.

Transformat ad-hoc in avocat al falsilor ciobani si producatori din cadrul Asociatiei Judetene a Producatorilor de Produse Traditionale si Ecologice Margnimea Sibiului, Ioan Vidrighin sare la gatul lui Sorin Minea, intr-un material publicat de Tribuna Sibiului. In opinia noatra, gestul firesc de a indemna ANPC si ANSVSA la controale riguroase asupra produselor traditionale este cosiderat manie proletara propagandistica. Limitarea prezentei pe piata a marfurilor falsificate si o fiscalzare corecta stanjenesc pseudo-producatorii constituiti in asociatii fara scop patrimonial (?), considerandu-se protejati de certificari precum Denumire de Origine Protejata (DOP) si Indice de Origine Protejata (IGP). Oare Marginimea Sibiului a aparut odata cu inscrierea in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor a minifabricutelor industriale?

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...