Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Teama de nou, pe piata produselor inlocuitoare pentru carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Nu este de ajuns sa ai un produs care sa aiba un gust foarte bun.

De aceea, fabricantii de produse inlocuitoare de carne trebuie sa aiba o poveste pozitiva despre procesul de productie al acestor produse, afirma realizatorul unui produs care a preluat piata olandeza a inlocuitorilor de carne, informeaza foodnavigator.com.

Firma olandeza Ojah bv a fost desemnata recent drept Numarul 1 pe lista anuala a 100 celor mai inovatoare produse din Olanda de catre Asociatia Regala MKB-Olanda, cu ingredientul sau din proteina concentrata de soia din gama produselor Plenti. Compania are o capacitate de productie de 800 000 tone pe an, cu potential de crestere.

Directorul comercial, Jeoroen Willemsen spune ca acest produs se adreseaza unui grup crescand de consumatori care constientizeaza impactul asupra sanatatii. Acestia cauta produse cu o textura asemanatoare cu cea a carnii, satioase si cu o aroma usor modificata. Totodata aceasta piata este pe calea unei cresteri exponentiale.

Acesta spune ca povestea din spatele produsului este la fel de importanta ca si caracteristicile sale senzoriale, compania asigurandu-se ca oamenii stiu ca produsele Plenti contin soia numai din surse sustenabile si apa. (ER)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...