Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tehnologii de ultimă generație de la AB Energy România, la Expo-Conferința Meat & Milk 2014

Autor: Meat MIlkvineri, 28 martie, 2014

Partener Oficial al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, eveniment central al anului care va avea loc la Hotel Hilton din Sibiu, în zilele de 11, 12 iunie, AB Energy România va prezenta participanților soluții de ultimă generație din domeniul sistemelor de cogenerare.

Comunicările vor fi susținute de experții companiei, în ziua de 11 iunie, atât în workshop-ul dedicat sectorului de carne, cât și în cel destinat fermierilor și procesatorilor din sectorul de lactate.

AB Energy România este parte a Grupului italian AB. Fondat în anul 1981 de catre Angelo Baronchelli, Grupul industrial AB este lider mondial în soluții de cogenerare si a valorificarii energetice a surselor regenerabile.

Este o realitate de referinta în Europa propunând solutii modulare pentru exterior si centrale cu capacitatea de productie de la 100 la 10000 kWe. Pâna azi au fost realizate peste 800 de obiective cu 1100 MWe de putere instalata. Gratie solutiilor antreprenoriale inovatoare, curajoase, precum si pasiunii autentice pentru domeniul în care opereaza, Grupul AB a înregistrat în acesti ani o crestere semnificativa, însotita de rezultate economice stralucite. În ultimii ani capacitatea de productie s-a triplat, iar numarul angajatilor a depasit cifra de 500.

Grupul AB este unica realitate industriala din Europa în stare sa ofere un serviciu cu adevarat la 360° în domeniul cogenerarii, în calitate de interlocutor unic al clientului final, de la proiect la service. Eficienta energetica este un element tot mai determinat pentru competitivitatea întreprinderilor. Mai cu seama într-un scenariu international complex si dinamic, în care victoriile se obtin si prin optimizarea proceselor interne. În plus, atitudinea responsabila fata de mediul înconjurator a devenit parte integranta a unui marketing „inteligent” si constient de rolul tot mai important pe care îl vor avea politicile ambientale în viitor.

În acest context cogenerarea se prezinta ca o oportunitate strategica pentru multe firme din diverse sectoare ale industriei, dar si din sfera agriculturii, gratie valorificarii biomasei pentru producerea de biogaz. Grupul AB cunoaste strategiile capabile sa satisfaca asteptarile companiilor industriale si agricole, care sunt gata sa prinda oportunitatile de profit ce pot deriva dintr-o optiune antreprenoriala „luminata”. În ultimii treizeci de ani am construit o echipa multidisciplinara, alcatuita din persoane competente, motivate, ghidate de pasiune.

Acesta este „secretul AB” care ne-a adus pe pozitii de lider si ne-a permis sa obtinem rezultate importante, sa investim în afaceri si în mijloacele de productie, sa crestem profesional. Noi, cei de la AB, avem o misiune: sa facem tot ce este necesar pentru ca întreprinderile de mâine sa consume mai putin, sa devina mai eficiente, mai competitive, mai virtuoase, având grija de planeta noastra. 

Date de contact: AB Energy România – Calea Floreasca, nr. 141-143, etaj 4 – Bucharest – Tel. +4 0372 772 006 – +4 021.203.11.28
E-Mail: abenergyromania(at)gruppoab.it

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...