Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tempo advertising a castigat contul hamé lifestyle

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agentia de publicitate Tempo Advertising, cu afaceri de 3,3 milioane de euro anul trecut, a castigat contul de comunicare pentru gama Hamé Lifestyle, parte a producatorului de produse conservate Hamé, in urma unui pitch regional de strategie si creatie derulat in vara acestui an.

Hamé Lifestyle este o gama de pateuri cu continut scazut de grasimi si calorii. Campania de brand are drept concept All the women in every woman si surprinde viata femeii contemporane.

Propunerea agentiei va fi implementata in Romania si in viitor in alte tari, unde compania Hamé este prezenta, printr-o campanie TV si de social media.

Hamé Holding este o companie ceha reprezentata in peste 40 de state din intreaga lume, cu 7 facilitati de productie in Cehia, una in Rusia si una in Romania. Aceasta are in portofoliu produse alimentare conservate precum pate, carne, legume, fructe, baby-food, ketchup, sosuri si produse refrigerate: pate, mancaruri gatite si sandwich-uri.

La nivel global, holdingul are peste 2400 de angajati si o cifra de afaceri de peste 200 de milioane de euro. In Romania, portofoliul companiei include marcile Hamé, Antrefrig, Hangita, Cara si Hamánek.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...