Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Tendințe pe piața globală a alimentelor pentru copii și a proteinelor lactate 2019-2024

Autor: Nora Marinmiercuri, 15 ianuarie, 2020

Un nou raport privind produsele alimentare pentru copiii de vârstă mică, publicat de 3A Business Consulting, arată că piața globală își va continua creșterea valoarii și a volumului.

 

Raportul, intitulat „Piața globală a alimentelor pentru bebeluși, incluzând formule de lapte pentru sugari și proteinele ​​lactate 2019-2024”, afirmă că piața globală a alimentelor pentru bebeluși a fost estimată la 17,3 miliarde de dolari, în 2018 și se va ridica la aproximativ 25,6 miliarde USD în 2024, corespunzând unui CAGR de 7%.

 

Asia Pacific reprezintă 29% din valoarea pieței globale, urmată de Europa de Est și Europa de Vest. În ceea ce privește valoarea de țară, Rusia este cea mai mare piață a alimentelor pentru copii, urmată de China și SUA.

 

Tendințe cheie

 

Piața alimentelor pentru bebeluși este alimentată de creșterea ambalajelor inovatoare, produse din timp și a produselor sănătoase tip convenience. În plus, gama de produse este în creștere, în cadrul mărcilor economice, atrăgând consumatorii cu venituri mici și medii.

 

Mâncarea preparată pentru copii rămâne principala categorie de vânzări de produse alimentare pentru copii, reprezentând aproximativ 49% din valoarea vânzărilor globale, iar acest lucru va fi în continuă creștere. până în 2024.

 

Consumatorii se concentrează mai mult asupra sănătății generale și mulți consumatori caută produse clean label, ceea ce înseamnă că sunt din ce în ce mai selectivi în alegerile lor.

 

Comerțul cu amănuntul online este canalul de distribuție cu cea mai rapidă creștere a produselor alimentare pentru copii, deoarece oferă o disponibilitate extinsă la informații despre produse, ingrediente, prețuri etc., precum și o modalitate convenabilă de cumpărături, datorită înmulțirii numărului consumatorilor care au acces ușor și constant la internet prin smartphone-uri și tablete capabile.

 

Tage Affertsholt, partener de conducere al 3A Business Consulting, a declarat: „Sperăm că informațiile și analiza cuprinse în acest raport vor oferi companiilor de produse alimentare pentru copii și companiilor de proteine ​​lactate, un instrument important de navigație în procesul lor de planificare strategică.”

Peste porcină africană ar putea fi deja în America de Nord
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 6 noiembrie 2019

Un avertisment puternic a fost dat industriei mondiale a cărnii de porc. Potrivit cercetătorilor, febra porcină africană (ASF) ar fi lovit deja America de Nord.   Vorbind pe webinarul Global Meat News despre epidemie, dr. Scott Dee, de la Pipestone Veterinary Services, a spus că el consideră că ASF este deja în America de Nord,...

Germania rămâne liderul producătorilor de nutrețuri combinate
Autor: Nora Marin  /   vineri, 27 septembrie 2019

Conform datelor oficiale transmise de Comisia Europeană și Eurostat, în 2018, producția de furaje pentru complexele zootehnice de animale crescute industrial în UE-28 a atins un nivel estimat de 163,3 milioane de tone. Aceasta este cu 1,8% mai mare decât în ​​2017, conform datelor furnizate de membrii FEFAC. Să vedem, însă,...