Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tesco merge împotriva discounterilor și lansează 76 de ”sub-bran-duri”

Autor: Miruna Sorescumiercuri, 23 martie, 2016

Într-un efort de a aborda creșterea discounterilor, cum ar fi Aldi si Lidl, gigantul supermarket Tesco introduce șapte sub-branduri, care acoperă  produse de carne și păsări de curte, precum și produse proaspete.

 

Noile branduri vor cuprinde 76 de produse. Aceste mărci vor fi canalizate prin ceea ce Shore Capital a descris ca fiind „ferme aparent fictive”. ”Sub-brand”-ul pentru produsele din carne de porc vor fi comercializate sub marca Woodside Farms, în timp ce produsele de pui pot fi găsite sub eticheta de Willow Ferme. Între timp, Boswell Ferme va fi ferma fictivă ce va reprezenta produsele de carne de vită.

 

„Cu toate acestea, noi știm că majoritatea clienților noștri doresc comoditatea de a obține toate cumpărăturile într-un singur loc. Aceste șapte branduri noi, care sunt exclusive pentru Tesco, răspund nevoilor clienților noștri pentru produse alimentare proaspete de calitate, la prețuri foarte competitive, achiziționate dintr-un singur magazin. „Se speră ca lansarea brandurilor fermelor fictive vor ajuta Tesco în concurența cu discounterii germani Aldi si Lidl.

 

„NFU caută să se asigure că noul brand Tesco pe produsele alimentare selectate sunt etichetate în mod corect și clar ca fiind britanice”, a declarat consilierul Ruth Mason. „Noi recunoaștem că Tesco a ales pentru a marca aceste produse cu nume fictive de fermă – o tehnică de marketing practicată de Aldi si Lidl, pe liniile de produse selectate. Vor exista în mod inevitabil, cumpărători care vor crede că numele fictive ale fermelor sunt sursa reală a produsului, iar acest lucru face ca etichetarea de origine să fie foarte clară.

EuroCommerce: Cerem condiționarea acordării de fonduri europene de respectarea statului de drept
Autor: meatmilk  /   miercuri, 16 mai 2018

(Comunicat) Vorbind în cadrul Comisiei Europene, Christian Verschueren-Președinte al EuroCommerce a transmis organismului european opinia și propunerile asociației pe care o conduce, în legătură cu viitorul buget al Uniunii Europene și a informat cu privire la prioritățile celui mai mare angajator din sectorul privat din UE. Acesta a...

Jean Claude Junker a prezentat principiile bugetului UE 2021-2027
Autor: meatmilk  /   miercuri, 2 mai 2018

(Comunicat) Comisia Europeană a propus miercuri, 2 mai, un buget pe termen lung pragmatic și modern pentru perioada 2021-2027. Acesta este un răspuns onest la realitatea actuală, în care se așteaptă ca Europa să joace un rol mai important în asigurarea securității și a stabilității într-o lume instabilă, într-un moment în care...