Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tesco și Carrefour au semnat o alianță strategică pe termen lung

Autor: Nora Marinmarți, 28 august, 2018

Potrivit International Supermarket News, doi giganți ai retailului, Tesco și Carrefour, au semnat în cursul lunii august o înțelegere preliminară a unei alianțe pe termen lung.

 

Alianța va acoperi relația strategică cu furnizorii globali, achiziționarea comună de produse de marcă proprie și bunuri care nu sunt destinate revânzării. Acesta va fi guvernat de un cadru operațional de trei ani.

 

Alianța va permite ambelor companii să îmbunătățească modul de alegere și calitatea produselor disponibile clienților săi, la prețuri și mai mici, sporind astfel competitivitatea acestora. Acest acord va permite ambelor companii să-și consolideze relațiile cu furnizorii lor și să creeze oportunități semnificative pentru acești furnizori. Fiecare companie va continua să colaboreze cu partenerii furnizori la nivel local și național.

 

Se anticipează că acordul va fi convenit oficial în următoarele două luni. În urma unui acord oficial, ambele părți vor începe să lucreze pentru a realiza avantajele prezentate mai sus.

 

Referindu-se la aceste intenții, Dave Lewis, directorul executiv al grupului Tesco, a declarat: „Sunt încântat să intru într-o alianță strategică cu Carrefour. Lucrand impreuna si profitand din plin de experienta noastra colectiva si capabilitatile de aprovizionare, vom putea oferi clientilor nostri produse mai bune, la prețuri mai mici, imbunatatind in continuare alegerea, calitatea si valoarea.”

 

La rândul său, Alexandre Bompard, președinte și CEO al Grupului Carrefour, a declarat: „Această alianță strategică dintre Carrefour și Tesco este un acord major, deoarece combină experiența de achiziție a doi lideri mondiali, complementari în geografia lor, cu strategii comune. Acest acord este o mare oportunitate de a dezvolta cele două branduri ale noastre, în serviciul clienților noștri. Această alianță internațională consolidează în continuare Carrefour, permițându-i să ajungă la un punct-cheie în implementarea strategiei sale.”

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii.   În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate...

Rețeaua Penny Market a încheiat anul 2018 cu 236 de magazine
Autor: meatmilk  /   luni, 7 ianuarie 2019

(Comunicat) Planul ambițios de expansiune al REWE România a continuat și în luna decembrie cu deschiderea a opt magazine Penny Market în șapte județe din România și în capitală. Rețeaua a ajuns astfel la 236 de magazine operaționale în România.   Toate cele 236 de magazine Penny Market, construite sau remodelate în...