Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Tetra Pak și Koenig & Bauer vor realiza noi ambalaje inteligente pentru lapte

Autor: Mircea Demeterjoi, 17 ianuarie, 2019

Tetra Pak anunță colaborarea cu firma germană Koenig & Bauer, pentru a realiza ambalaje ”smart” cu imprimare digitală completă, pentru a satisface cererea de astfel de ambalaje pentru lactate și alte băuturi.

 

Tehnologia va simplifica mul complexitatea manipulării designului, va reduce timpul de la proiectare la imprimare și va deschide oportunități de flexibilitate, în ceea ce privește plasarea și personalizarea produsului.

 

Ambalajul inteligent Tetra Pak

 

Ambalajele astfel realizate vor beneficia de avantaje suplimentare față de cele existente în prezent, inclusiv imprimarea full color, cu posibilitatea de a include o varietate de modele în cadrul aceleiași ordini.

 

Charles Brand, Vicepresedinte Executiv al Tetra Pak, a declarat ca vrea sa ajute clientii sa exploreze noi cai cu un ambalaj „inteligent”, sprijinind nevoia lor de personalizare a produselor, dimensiuni mai mici ale loturilor, o mai mare trasabilitate si capacitatea de a interacționa cu consumatorul.

 

„Investiția în această imprimantă digitală demonstrează angajamentul nostru de a sprijini clienții cu tehnologii de viitor, deoarece revoluția digitală transformă modul în care facem afaceri”, a spus el.

 

Imprimanta digitală cu tipar pe toată lățimea este în prezent în curs de construcție la partenerul  Koenig & Bauer și va fi instalată la uzina de transformare a Tetra Pak din Denton, Texas, cu intenția  de a începe testarea la începutul anului 2020, mai întâi în America de Nord.

 

„Am ales să plasăm prima imprimantă digitală în Denton, deoarece face parte din planul de modernizare a tehnologiei pentru uzina noastră de acolo, care tocmai a fost extinsă și renovată în 2018. În plus, brandurile de pornire de pe piața nord-americană sunt exigente, au mai multă flexibilitate în design-ul produselor și dimensiunile comenzilor și astfel, această companie va beneficia în mod semnificativ de noua tehnologie”, a adăugat Brand.

 

Carmen Becker, Președinte/CEO, Tetra Pak SUA și Canada, a declarat că imprimanta digitală va satisface cererea companiilor care caută oportunități de personalizare mai mare, a produselor lor.

Expunerea la lumină reduce 50 % din substanțele nutritive ale laptelui
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Studii recente arată că laptele expus la lumină timp de 16 ore pierde mai mult de jumătate din cantitatea de vitamina A, conținută inițial, dacă nu este ambalată cu o protecție corespunzătoare la lumină.   Pentru a contracara acest efect negativ, compania de servicii și certificare Noluma a dezvoltat un instrument de...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...